Vena to festiwal muzyczny dla wszystkich – amatorów i profesjonalistów. Rejestracja uczestników odbywać się będzie do 1 czerwca br. na stronie festiwalowej www.venafestiwal.pl. Międzynarodowe Jury głosować będzie przez Internet na piosenki, nie znając ich wykonawców, dzięki czemu niemożliwa jest manipulacja wynikami. Ocenie będzie podlegać jedynie wartość artystyczna utworu. Członkowie Jury nie znają się i nie mogą wymieniać między sobą informacji, co dodatkowo uwiarygodnia wynik głosowania. Dwadzieścia najlepszych zespołów przyjedzie (na koszt organizatora) i zagra 25 czerwca, w łódzkim klubie Funaberia i na innych scenach. Koncert finałowy zakończy się wręczeniem 100.000 zł dla zwycięzcy. Nagroda główna tej wysokości nie ma precedensu w polskim przemyśle muzycznym, jest również rzadkością na świecie.
Organizatorzy
Organizatorem festiwalu jest Fundacja Michała Urbaniaka, a partnerem internetowym – mBank. Statutowym celem fundacji Urbaniak.com jest wspieranie młodych talentów i działalność wydawniczo-koncertowa. Fundacja skupia się na agregacji kontaktów pomiędzy sponsorami i promotorami muzyki niezależnej, a nie odkrytymi talentami muzycznymi. Zaangażowanie w Festiwal Michała Urbaniaka jest gwarancją wysokiej jakości produkcji festiwalu i selekcji jurorów. Poza główną nagrodą, zwycięzca otrzyma kontrakt wydawniczy w UBX Net Inc. z siedzibą w Nowym Yorku.
Jury
Jednym z głównych celów festiwalu będzie wybranie rzetelnego i obiektywnego grona Jury. W jego skład wchodzić będą profesjonalni europejscy dziennikarze muzyczni i ludzie na co dzień związani z muzyką. Do momentu zakończenia głosowania informacja o składzie Jury będzie tajna. Dzięki temu praca Jury będzie obiektywna, wyeliminuje to wszelkie potencjalne możliwości manipulowania wynikiem głosowania.
Szczegóły dotyczące konkursu znajdują się w serwisie internetowym: http://www.mbank.com.pl/cafe/vena.html
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku.
mBank od momentu wejścia na rynek w listopadzie 2000 roku konsekwentnie buduje wizerunek marki, stosując różne narzędzia. W początkowym okresie najważniejszą rolę odgrywała komunikacja masowa oraz serwis internetowy. Również strona internetowa ma duże znaczenie w komunikacji. Pokazuje ona, że bank może komunikować się z Klientami przyjaznym i zrozumiałym językiem, całkiem odmiennym niż konkurencja. mBank, jako pierwszy na rynku, na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się konkursy oraz eventy organizowane dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami. Stąd w działaniach marketingowych wiele miejsca zajmują przedsięwzięcia z udziałem Klientów.