Według Piotra Dębskiego Kierownika ds. rozwoju biznesu Eniro Polska – „Wyniki osiągnięte przez Eniro potwierdzają skuteczność naszej strategii. Większe zapotrzebowanie Internautów na informacje lokalne, wobec ich niedostatecznej podaży w klasycznych wyszukiwarkach, powoduje, że wyszukiwarki Yellow Pages stają się coraz ważniejszą alternatywą dla użytkowników Internetu. Dzięki połączeniu informacji teleadresowych z mapą (znajdź w pobliżu, wyznacz trasę dojazdu), proces wyszukiwania staje się łatwiejszy, a my możemy przedstawić jego wynik w atrakcyjnej dla internauty formie”.
Sprawdź także:
08.12.2025 (08:41)
N26 potroił liczbę inwestorów z Polski, a obroty akcjami i ETF-ami wzrosły o 325%
Jak podaje biuro prasowe N26, w 2025 r. liczba polskich inwestorów korzystających z platformy banku potroiła się, a …
08.12.2025 (04:21)
– informacja prasowa
BIK: Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe - październik 2025
Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach (filarach) produktowych posiadających …
08.12.2025 (04:19)
– informacja prasowa
Bank Rozwoju Rady Europy wypłacił 125 mln euro kredytu Pekao Leasing na rozwój MŚP
Bank Rozwoju Rady Europy (Council of Europe Development Bank – CEB) wypłacił Pekao Leasing 125 mln euro drugiej …
08.12.2025 (04:18)
– informacja prasowa
Nadzór nad pośrednikami kredytowymi. To nie ochrona klientów, a ograniczanie konkurencji [komentarz]
Ponad 40 tys. podmiotów pośredniczących w udzielaniu kredytów konsumenckich ma być kontrolowanych przez Komisję …
08.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Podsumowanie 2025 roku w branży consumer finance
Rok 2025 okazał się dla branży consumer finance okresem intensywnych zmian, w którym wzrost popytu na kredyty …
08.12.2025 (04:13)
– informacja prasowa
Automarket.pl otwiera się dla wszystkich. To drugi z ekosystemów zapowiedzianych w strategii PKO BP
Automarket.pl stał się od grudnia ogólnodostępną platformą ogłoszeniową z pełnym ekosystemem mobilności, wspieranym …
