W drugiej połowie 2004r. rozpoczęto wdrażanie nowej strategii rozwoju, opartej na dążeniu do wąskiej specjalizacji oraz dynamicznym zwiększaniu aktywności GM Records na rynkach Unii Europejskiej. W związku z tymi wytycznymi firma zaprzestała działalności wydawniczej i podjęła szereg inwestycji znacznie zwiększających moce produkcyjne oraz zaawansowanie technologiczne świadczonych usług.
Europejski Konkurs Promocyjny EURO LEADER 2005 obejmuje laureatów Konkursu Promocyjnego „Lider Rynku”, którzy są wyłaniani metodą porównawczą i nominowani do nagrody europejskiej. Zwycięzców wyłania Kapituła działająca w oparciu o regulamin, kierująca się w swojej ocenie i wyborze zapewnieniem europejskiego poziomu konkursu oraz prestiżu i renomy Laureatów. Ocenie podlegają, w przypadku firmy – efekty ekonomiczne i rynkowe nominatów oraz w przypadku produktu – jego walory jakościowe, technologiczne, użytkowe i rynkowe. Decyzje Kapituły są ostateczne. Przewodniczącym Kapituły tegorocznej edycji konkursu był prof. dr hab. Ryszard Ławniczak – Doradca Ekonomiczny Prezydenta RP.