Wakacyjna komunikacja wizerunkowa marki nawiązuje do zapoczątkowanej w 1993 roku przez Tymbark koncepcji umieszczania pod kapslem ciekawych haseł i inteligentnych żartów. Tym razem teksty opanowały większą powierzchnię, wypełniając całe etykiety napoju.
Na potrzeby akcji wykonane zostały nowe projekty etykiet, które stanowią podstawowe narzędzie kampanii. Ich konwencja odpowiada młodzieżowym trendom zarówno w modzie, jak i stylu komunikacji. Tło przypomina odręczne zapiski w zeszycie. Na nim pojawi się 45 portretów znanych postaci wraz z ciekawą wypowiedzią. Obok cytatu „Wielkich”, pojawiają się nadsyłane przez konsumentów „szczerozłote” myśli i powiedzonka, a także stylizowane zdjęcia autorów! Propozycja wzięcia udziału w akcji skierowana jest do młodych i aktywnych, pełnych optymizmu ludzi.
Nowe produkty pojawiać się będą na półkach od początku czerwca. Już teraz na stronie internetowej www.tymbark.com.pl można zgłaszać swoje propozycje – czyli ciekawe teksty i zdjęcia. W czterech edycjach konkursu, spośród najciekawszych, wylosowanych zostanie każdorazowo 90 cytatów, które znajdą się na etykietach napojów. Zaplanowane są cztery edycje losowania.
Men at Work pracuje dla Maspexu, w tym dla marki Tymbark od 2004 roku.