„Internet to nowoczesne medium, pozwalające wykorzystywać nowe technologie oraz ciekawe rozwiązania marketingowe. Stanowi forum przekazu informacji dla ludzi otwartych na nowe idee, dlatego wierzymy, że Lokata Prezydencka – jako pomysł niekonwencjonalny – przyciągnie ich uwagę i zachęci do udziału w zabawie, nawiązującej do tak ostatnio popularnego tematu, jakim są wybory. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie Internetu, ponieważ uważamy, że komunikacja internetowa stanowi doskonałe wsparcie mediów tradycyjnych” – mówi Sylwester Cacek, przewodniczący Rady Nadzorczej Dominet Banku.
Kreacja opiera się na motywie kwadratu, symbolizującego pole ankiety wyborczej. Główny akcent został położony na prezentację nagród w konkursie oraz loterii towarzyszącym lokacie. Pod względem wizualnym, zarówno serwis internetowy http://www.prezydencka.pl/, jak i banery, wygaszacze oraz tapety zachowują spójność kolorystyczną z kreacją wykorzystywaną w działaniach ATL i BTL.
Równolegle, pod tym samym hasłem – „Zagłosuj na podwójny zysk” – trwa kampania reklamowa wykorzystująca media tradycyjne – ogólnopolską i regionalną prasę, stacje radiowe, wielkoformatowe nośniki oraz materiały opracowane dla sieci oddziałów, informujące o ofercie promocyjnej: ulotki i plakaty.
Akcja promująca sprzedaż Lokat Prezydenckich w Internecie, przygotowana przez Agencję Interaktywną OS3, będzie trwać do końca czerwca. Realizacją kampanii w mediach zajmuje się firma TradeDoubler. Serwis internetowy http://www.prezydencka.pl/ będzie funkcjonował do końca trwania konkursu.