Agencja poszukuje specjalistów o bardzo różnym profilu, począwszy od sprzedaży, obsługi klientów, strategii, na planowaniu mediów kończąc. Przewidziany jest także rozwój działu kreacji.
Zwiększenie zatrudnienia w HYPERmedia związane jest również z planami strategicznymi agencji na najbliższe półtora roku. Firma zamierza systematycznie adaptować i wprowadzać na rynek wiele nowych narzędzi pochodzących z globalnej sieci ISOBAR, do której przystąpiła w maju bieżącego roku. „Jesteśmy przekonani, że asymilacja wiedzy i rozwiązań, które sprawdziły się już na rynkach Europy Zachodniej oraz USA wzbogaci znacząco naszą ofertę rynkową w Polsce. To dobra wiadomość dla naszych klientów, którzy będą mieli możliwość, w pierwszej kolejności, wykorzystania tej wiedzy do budowania własnej przewagi konkurencyjnej.” – mówi Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia i CEO Isobar.
„Dzięki integracji HYPERmedia z ISOBAR, globalną siecią interaktywną full service, oraz grupą AEGIS MEDIA możemy zaoferować kandydatom pracę przy realizacji projektów międzynarodowych oraz możliwość rozwoju kariery zawodowej w międzynarodowym środowisku.” – zapewnia Krzysztof Andrzejczak, Client Service Director agencji HYPERmedia.
Sławomir Stępniewski uważa, że możliwości, jakie obecnie stają przed HYPERmedia w naturalny sposób wymuszają dalszy rozwój agencji. „W najbliższym okresie spółka wejdzie na nowy poziom biznesowy nieosiągalny wcześniej dla HYPERmedia jako niezależnego lidera.” Według niego praca w agencji, która może korzystać z doświadczenia ponad tysiąca specjalistów z całego świata „to unikalna szansa wzbogacenia ścieżki kariery oraz samorealizacji również poza granicami kraju”.