Celem działań prowadzonych przez TEQUILA\Polska i \SALES LINK w ramach akcji „Jaki jest Twój przepizz?” jest przedstawienie konsumentom nowych produktów oraz zachęcenie do ich spróbowania. Akcja potrwa do 18 lipca i skierowana jest do konsumentów, którzy chcą w domu przygotowywać pyszne dania w łatwy, ale efektowny sposób.
W ramach akcji na stoiskach degustacyjnych w hipermarketach, hostessy częstują konsumentów gorącą pizzą Knorra. Każdy, kto spróbuje pizzy zostanie obdarowany małym upominkiem od Knorra – magnesem na lodówkę. Akcje degustacyjne wsparte zostały intensywną komunikacją przy półkach. Na potrzeby akcji TEQUILA\Polska przygotowała różnorodne materiały POS: owijki z headerem, wobblery, dividery shelfstoppery, plakaty, potykacze.
Unilever należy do kluczowych klientów TEQUILA\Polska. Agencja współpracuje z Unileverem już od 1998 roku prowadząc działania BTL w zakresie obsługi marki Knorr, Helmann’s, Lipton.