Plakaty reklamowe wraz z ulotkami rozmieszczono na 500 nośnikach, głównie w punktach usług kosmetycznych, jak też przy gabinetach dermatologicznych. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
ABE to seria kosmetyków firmy CELIA, składająca się z kremu, balsamu, talku, pudru, deo-spray’u i peelingu, przeznaczona do pielęgnacji stóp. Produkty te polecane są między innymi w profilaktyce przeciwgrzybiczej. Kosmetyki ABE wykazują właściwości odkażające dezodorujące i przeciwbakteryjne. Specjalnie dobrane składniki zapobiegają także nadmiernej potliwości stóp, na którą cierpi coraz więcej osób. Systematyczne stosowanie tych produktów daje w efekcie uczucie świeżości stóp. W serii ABE mieści się także preparat do usuwania odcisków. Odpowiednie opakowanie ułatwia dozowanie preparatu.
Sieć nośników typu Ad room obejmuje obecnie liczbę ponad 7000 tablic w całej Polsce. Ad room gwarantuje wyjątkowo skuteczny kontakt klienta z plakatem reklamowym wyeksponowanym w centralnym miejscu poczekalni, a także w głównych ciągach komunikacyjnych. Klient, który średnio spędza w poczekalni 20 minut ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą. Format plakatu (B1) pozwala na umieszczenie obok zdjęcia produktu także szerszej informacji o nim samym i sposobie jego używania. W ten sposób reklama spełnia w znacznie większym stopniu niż na innego rodzaju nośnikach pożyteczną funkcję informacyjno-edukacyjną. Ciekawy plakat bezwiednie wciąga każdego klienta w lekturę tekstu umieszczonego na nim. Nikt z oczekujących nie broni się przed taką reklamą, a nawet przeciwnie, chętnie przyswaja ją, choćby dla zabicia czasu.