Miesięcznik został doskonale przyjęty nie tylko przez czytelników, ale również przez środowisko reklamowe: przychody reklamowe pierwszego numeru wyniosły wg Expert Monitora blisko 1,6 mln zł. (Źródło: Expert Monitor, styczeń 2005, przychody z tytułu reklamy komercyjnej, brandowej). Forbes należy do grupy najdynamiczniej rozwijających się tytułów pod względem przychodów.
Forbes umacnia również pozycję lidera w segmencie pism biznesowych pod względem czytelnictwa (COW: 128 000, CCS 185 000 – źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, COW, CCS, I’05-VII’05, GC: wszyscy) Forbes dociera do czytelników, zajmujących najwyższe stanowiska w firmach: blisko połowa z nich to kadra zarządzająca przedsiębiorstwami. Czytelnicy Forbesa to ludzie o znaczącym potencjale finansowym (Źródło: PRO, ZCS, maj’05, czytelnicy Forbesa, n=100).
Wydawca ocenia, iż takie wyniki Forbes zawdzięcza swojej wysokiej jakości edytorskiej, wiarygodnym i atrakcyjnym treściom redakcyjnym, a także doskonałej koncepcji marketingowej i wreszcie międzynarodowej, renomowanej marce, znanej na świecie przede wszystkim z publikacji różnorodnych, unikalnych rankingów i zestawień.