Komunikacja kampanii podkreśla główne cechy produktu ? krótki czas i łatwość uzyskania oferty kredytu. Główne hasło brzmi ?Masz chwilę? Wpadnij po kredyt gotówkowy!? Dwa spoty przygotowane w wersji 30-sekundowej oraz 15-sekundowej, ukazują bohaterów, którzy w codziennym pośpiechu wykorzystują niespodziewanie zyskany czas, aby wziąć kredyt gotówkowy. Ważnym elementem kreacji i kampanii jest zaproszenie do współpracy Wojciecha Waglewskiego z zespołu Voo Voo. Stworzył on piosenkę dla Dominet Banku ? ?Kieszenie pełne słońca?. Waglewski jest także twórcą muzyki do reklamy telewizyjnej oraz radiowej, w której wykorzystywane są oddzielnie zmiksowane fragmenty wspomnianej kompozycji.
W ramach kampanii agencja Focus Advertising przygotowuje także komplet materiałów POS i BTL dla placówek i partnerów handlowych Dominet Banku.
Media plan, stworzony przez współpracujący z Dominet Bankiem dom mediowy Vizeum, zakłada skoncentrowanie środków na telewizji oraz radiu.