Kampania reklamowa „Zdrowe samochody” promująca sieć GEpard miała dwa podstawowe cele: zbudowanie świadomości marki GEpard wśród potencjalnych nabywców samochodów używanych oraz zmianę wizerunku komisów samochodowych. Wśród klientów powszechna była obawa o jakość techniczną i pochodzenie samochodów oferowanych w komisach. Organizując sieć GEpard, GE Money Bank wdrożył rozwiązanie ubezpieczeniowe, dzięki któremu nabywca może otrzymać kredyt i gwarancję na kupowany samochód.
Nagrodzona kampania odbyła się w 2004 roku i trwała przez trzy miesiące: sierpień, wrzesień i październik. Kampania obejmowała telewizję, prasę, outdoor, internet oraz dystrybucję ulotek reklamowych. Wiodącym motywem kampanii były klisze rentgenowskie, kojarzące się z przejrzystością, badaniami lekarskimi i sprawdzaniem stanu zdrowia. Wyemitowano między innymi 700 spotów telewizyjnych i 130 ogłoszeń reklamowych w prasie. W efekcie kampanii wspomagana znajomość marki GEpard w grupie docelowej osiągnęła 24%. Oznacza to, że jedna czwarta potencjalnych nabywców używanych samochodów na pytanie, czy zna markę GEpard, odpowiadała twierdząco. Jednocześnie aż 71% klientów odwiedzających komisy GEpard pytało o program „Auto z gwarancją”. Liczba wizyt na internetowej witrynie www.GEpardauto.pl, gdzie można obejrzeć oferty samochodów, wyniosła podczas kampanii 70 tys., trzykrotnie przekraczając planowaną liczbę wejść.
Od strony kreatywnej kampanię reklamową przygotowała agencja NosBBDO, a za wybór mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD Media Direction.