PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćING Bank ŚląskiWyniki ING Banku Śląskiego po 3 kwartałach 2005 r.

Wyniki ING Banku Śląskiego po 3 kwartałach 2005 r.

ING Bank Śląski 10.11.2005 (14:42)

– W ciągu minionych trzech kwartałów br. mieliśmy do czynienia z utrwaleniem pozytywnych trendów dotyczących sprzedaży kluczowych produktów depozytowych i kredytowych oferowanych przez Bank. Potwierdza to słuszność przyjętej przed rokiem strategii. W minionych kwartałach istotnie zwiększyliśmy bazę depozytową, głównie za sprawą przyrostu środków na Otwartym Koncie Oszczędnościowym. Jednocześnie dynamicznie wzrosła wartość udzielonych przez bank kredytów mieszkaniowych, gotówkowych oraz sprzedaż kart kredytowych. Zanotowaliśmy także duży przyrost liczby klientów korzystających z bankowości elektronicznej – powiedział Brunon Bartkiewicz, prezes ING Banku Śląskiego.

Wzrost sprzedaży kluczowych produktów detalicznych banku:

  • Po trzech kwartałach br. wartość środków zgromadzonych na Otwartych Kontach Oszczędnościowych osiągnęła poziom 11 248 mln zł w porównaniu z 6 019 mln zł w tym samym okresie ub.r. Oznacza to wzrost o 5229 mln zł, czyli o 87%.

  • Po trzech kwartałach nowa sprzedaż kredytów hipotecznych wyniosła 209,7 mln zł (bez przewalutowań i zmian warunków), co oznacza ponad 100–proc. wzrost w porównaniu z trzema kwartałami ub.r. Spowodowało to wzrost wartości portfela kredytów złotowych o 183 mln zł, czyli o 64% w porównaniu z końcem września ub.r. Do przyspieszenia sprzedaży przyczyniła się przeprowadzona w pierwszej połowie br. głęboka przebudowa oferty oraz uproszczenie procedur. ING Bank Śląski udziela kredytów hipotecznych wyłącznie w złotych.

  • W ciągu minionych trzech kwartałów Bank zanotował znaczny wzrost sprzedaży kredytów gotówkowych. Sprzedaż kredytów gotówkowych osiągnęła poziom 109,4 mln zł, co w porównaniu z tym samym okresem ub.r. oznacza wzrost o 90%.

  • W minionym okresie Bank zaktywizował sprzedaż kart kredytowych. Na koniec września liczba wydanych kart (wypukłych) osiągnęła poziom 99,3 tys. w porównaniu z 18,2 tys. przed rokiem.

  • Na koniec września z bankowości internetowej ING BankOnLine korzystało 299,3 tys. klientów w porównaniu z 133,5 tys. w tym samym okresie przed rokiem.

  • Wzrost kredytów w segmencie małych firm o 5,5% od początku tego roku.

Dobre wyniki bankowości korporacyjnej:

  • Odbudowa pozycji rynkowej depozytów korporacyjnych. Udział w rynku depozytów średnich i dużych firm wzrósł z 7,8% w drugim kwartale br. do 8,25% na koniec września br.

  • Małe zapotrzebowanie największych przedsiębiorstw na kredyty jest w coraz większym stopniu kompensowane przez wzrost dochodów ze sprzedaży produktów rynków finansowych (wzrost o 14% w porównaniu z ub.r.) i transakcji strukturyzowanych, w tym na rynku kapitałowym.

  • W segmentach małych i średnich przedsiębiorstw w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku odnotowano wzrost zaangażowania kredytowego o 9,2%.

  • Wzrost liczby Klientów korzystających z Systemu Identyfikacji Płatności Masowych. W ciągu trzech kwartałów liczba firm korzystających z tego systemu zwiększyła się o 40% klientów porównaniu z końcem 2004 roku.

  • Dynamiczny ponad 60-proc. wzrost liczby klientów korporacyjnych korzystających z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.

Analiza wyników finansowych

Na koniec trzeciego kwartału br. wartość aktywów Grupy ING Banku Śląskiego wyniosła ponad 41,4 mld zł w porównaniu z 33,1 mld zł w tym samym okresie ub.r. Oznacza to wzrost o 25%.

Wyniki finansowe wypracowane przez Grupę ING Banku Śląskiego po trzech kwartałach br. były lepsze niż przed rokiem. Wzrost dochodu odsetkowego wzrósł o 17,4% w porównaniu z trzema kwartałami 2004 roku. W tym czasie wynik z prowizji wzrósł o 3,7%. Warto zwrócić uwagę na znaczną poprawę tych pozycji rachunku wyników w III kwartale. W tym okresie wzrost wyniku z odsetek wyniósł 20,5%, a wyniku z tytułu prowizji 10%.

Wynik na działalności bankowej uzyskany na koniec września 2005 r. osiągnął poziom 1 274,9 mln zł i był wyższy o 29,4 mln zł, tj. o 2,4% w porównaniu do wyniku osiągniętego w analogicznym okresie roku ubiegłego.

W trzecim kwartale wynik na działalności bankowej wyniósł 417,7 mln zł był o 1,9% niższy niż w tym samym okresie ub.r.

Koszty ogółem po trzech kwartałach br. wyniosły 826,5 mln zł i były wyższe o 41,1 mln zł, tj. o 5,2% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Pozytywnym czynnikiem odnotowanym w trzecim kwartale br. było zjawisko wyhamowania wzrostu kosztów. W trzecim kwartale br. koszty zmniejszyły się o 2,9% w porównaniu z tym samym okresem ub.r. oraz były o 5,7% niższe niż w II kwartale br.

Wynik przed kosztami ryzyka na koniec września br. wyniósł 448,4 mln zł i był niższy o 2,5% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Jest to efekt wzrostu dynamiki kosztów, która przewyższyła dynamikę wzrostu dochodów, co wiązało się ze zwiększeniem inwestycji prosprzedażowych.

Koszty ryzyka (z tytułu utraty wartości aktywów) na koniec września br. były dodatnie i wyniosły 68,2 mln zł, na co składa się przede wszystkim zmniejszenie odpisów z tytułu utraty wartości o 74,4 mln zł, 4,9 mln zł z odzyskania odsetek oraz rozliczenie 6,2 mln zł kosztów windykacyjnych i 4,3 mln zł wynikających z utraty wartości nieruchomości inwestycyjnych. W III kwartale br. koszty ryzyka były dodatnie i osiągnęły poziom 44 mln zł.

W trzecim kwartale br. ING Bank Śląski osiągnął skonsolidowany zysk brutto w wysokości 194,5 mln zł, czyli o 73,9% wyższy niż w analogicznym okresie 2004 roku (111,8 mln zł). W sumie po trzech kwartałach br. wynik brutto wyniósł 516,6 mln zł w porównaniu z 288,4 mln zł w tym samym okresie ub.r.

Zysk netto Grupy ING Banku Śląskiego w trzecim kwartale br. wyniósł 160 mln zł, co oznacza wzrost o 78,7% w stosunku do trzeciego kwartału 2004 r. Po trzech kwartałach br. zysk netto ING Banku Śląskiego osiągnął poziom 418,2 mln zł, co oznacza wzrost o 68,3% w porównaniu z 248,5 mln zł w analogicznym okresie ub. r.

Analiza wielkości komercyjnych

Polityka komercyjna ING Banku Śląskiego w okresie 9 miesięcy 2005 r. koncentrowała się na budowie portfela depozytowego oraz świadczeniu usług rozliczeniowych. Bank podjął intensywne działania na rynku depozytowym, które zakończyły się dużym sukcesem. W ciągu 9 miesięcy 2005 roku ING Bank Śląski istotnie powiększył bazę depozytową oraz wzmocnił udział w rynku gospodarstw domowych. Bank podjął także działania zmierzające do odbudowy portfela kredytowego.

Poprawa udziału w depozytach

W końcu września 2005 roku ogólna wartość środków zgromadzonych w ING Banku Śląskim wyniosła 32 042,2 mln zł i była o 12,3% wyższa niż w grudniu 2004 roku. Depozyty pozyskane od pozostałych podmiotów krajowych (bez środków banków i jednostek budżetu centralnego) wyniosły 28 936,3 mln zł wobec 26 172,5 mln zł w grudniu 2004 roku (wzrost o 10,6%).

Główny składnik bazy depozytowej stanowiły środki pozyskane od gospodarstw domowych. Ich wartość na koniec września br. wyniosła 17 874,7 mln zł i wzrosła o 2 828,1 mln zł, tj. o 18,8% w porównaniu z końcem 2004 r. Wzrost atrakcyjności Otwartego Konta Oszczędnościowego oraz jego intensywna promocja przyniosły efekty w postaci wyraźnej aktywizacji sprzedaży. Wartość portfela tego produktu wzrosła z 8 109,1 mln zł na koniec 2004 r. do 10 448,7 mln zł na koniec września 2005 r.

Udział w rynku depozytów i zobowiązań długookresowych osiągnął poziom 8,16% (8,07% na koniec 2004 r.), przy czym odnotowano wzrost udziału w rynku depozytów gospodarstw domowych z 7,19 % na koniec 2004 r. do 8,10% na koniec września 2005 r. Udział w rynku podmiotów gospodarczych na koniec września 2005 r. wyniósł 8,25% wobec 9,58% na koniec grudnia 2004 r. Wynik ten w istotnym stopniu został poprawiony po przejściowym spadku udziału w I połowie br.

Bank jest również dystrybutorem jednostek funduszy inwestycyjnych ING TFI. Na koniec września 2005 r. saldo pozyskanych jednostek wyniosło 2 173 mln zł w porównaniu z 1 211 mln zł na koniec grudnia 2004 r.

Odbudowa portfela kredytowego

Łączna wartość zaangażowania kredytowego na koniec września 2005 r. wyniosła 11 002,4 mln zł wobec 11 370,7 mln zł w grudniu 2004 r. Kredyty złotowe wzrosły o 293,8 mln zł w porównaniu do grudnia 2004 r. To między innymi zasługa wzrostu sprzedaży kredytów mieszkaniowych, gotówkowych i kart kredytowych. Bank obserwuje również aktywizację kredytową sektora małych oraz średnich i dużych firm.

Jednocześnie odnotowano spadek poziomu kredytów walutowych o 662,1 mln zł w stosunku do końca 2004 r.

Udział Banku w rynku należności kredytowych na koniec września 2005 r. wyniósł 3,94%. W przypadku rynku kredytów przedsiębiorstw wynosi on 5,30%, a rynku gospodarstw domowych 2,34%.

Zmiany w ofercie produktowej

Od początku 2005 r. ING Bank Śląski wprowadzał istotne zmiany w swojej ofercie produktowej. Ich celem było zapewnienie przejrzystości oferty poprzez ograniczenie liczby oferowanych produktów. W ramach nowej strategii pozyskiwania depozytów ING Bank Śląski S.A. gruntownie przebudował ofertę dla klientów indywidualnych. Bank postawił na prostą i przejrzystą budowę produktów oraz na konkurencyjne oprocentowanie.

Podstawowa zmiana dotyczyła ograniczenia liczby kont osobistych do trzech wariantów KONTA Z LWEM odpowiadających potrzebom różnych grup klientów. Wprowadzono także nową, atrakcyjną ofertę rozliczeniowo-depozytową dla małych firm. Od niedawna klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy mogą otworzyć KONTO Z LWEM oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe za pośrednictwem telefonu lub Internetu, bez wizyty w oddziale.

W okresie 9 miesięcy br. ING Bank Śląski udoskonalił również ofertę kredytową dla klientów indywidualnych (kredyty na zakup pojazdów, kredyty na zakup papierów wartościowych w ofertach publicznych) oraz dla małych firm (pożyczka dla małych firm, kredyt na zakup pojazdów dla małych firm). Klientom Banku zaoferowano nowe produkty hipoteczne (Kredytowa Linia Hipoteczna, Kredyt Konsolidacyjny), a w ostatnim czasie oferta dla klientów indywidualnych została wzbogacona o Inwestycyjną Lokatę Ubezpieczeniową. Jest to produkt oferowany wspólnie z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie ING Nationale-Nederlanden.

ING Bank Śląski systematycznie zachęca klientów do korzystania z alternatywnych kanałów usług bankowych, w tym bankowości elektronicznej, kart płatniczych i kredytowych. Bank wprowadził promocję cenową w bankowości elektronicznej oraz korzystne zmiany w zakresie kart kredytowych. W celu poprawy efektywności sprzedaży Bank usprawnił proces udostępniania systemów bankowości elektronicznej, wdrożono również nowy proces wydawania i aktywacji kart debetowych.

W ostatnich tygodniach ING Bank Śląski wprowadził do swojej oferty eKartę VISA przepłaconą, pierwszą w Polsce kartę wycinaną i półprzezroczystą. Jej podstawowym atutem jest możliwość dokonywania bezpiecznych płatności w Internecie. Za pomocą tej karty można także realizować płatności w punktach usługowo-handlowych.

Rachunki osobiste

Liczba prowadzonych przez Bank rachunków osobistych na koniec września 2005 roku wyniosła 974,4 tys. wobec 974,8 tys. na dzień na koniec grudnia 2004 r. Spadek łącznej liczby rachunków rozliczeniowych jest spowodowany cyklicznym porządkowaniem bazy danych i zamykaniem nieaktywnych kont.

Karty płatnicze

ING Bank Śląski należy do grona największych emitentów kart bankowych na rynku polskim. Oferta Banku obejmuje karty debetowe, karty charge, karty kredytowe oraz karty przedpłacone. Karty kredytowe należą do priorytetowych produktów w ofercie detalicznej. Liczba wydanych nowo oferowanych kart kredytowych (Visa Classic, Visa Credit Gold, MasterCard Credit) wzrosła z 31 732 kart na koniec 2004 r. do 99 288 kart na koniec września 2005 r. Łącznie z kartami VE Credit oraz VE Credit NN-P liczba wydanych kart kredytowych na koniec września br. wyniosła 110 762.

Bankowość elektroniczna

Liczba klientów korzystających z systemów bankowości elektronicznej wzrosła do 1 044 687 na koniec września 2005 r. z 985 813 na koniec czerwca 2005 r.

Dane dotyczące klientów bankowości elektronicznej:

System bankowości elektronicznej

30.09.2005

30.06.2005

31.03.2005

31.12.2004

MultiCash

9 258

9 260

9 227

9 323

ING BankOnLine

HaloŚląski

299 300

669 238

267 446

648 341

199 914

603 763

152 832

560 788

SMS

66 891

60 766

51 139

40 650

Razem

1 044 687

985 813

864 043

763 593

Liczba transakcji realizowanych za pomocą systemów bankowości elektronicznej we wrześniu 2005 r. osiągnęła poziom 3,2 miliona. Wartość obrotu transakcji realizowanych we wrześniu 2005 r. za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej wyniosła ponad 27 mld zł. W analogicznym okresie roku poprzedniego liczba transakcji wyniosła 2,5 miliona, a wartość obrotu 20,9 mld zł.

Zatrudnienie

Zatrudnienie w Grupie Kapitałowej wynosiło odpowiednio:

30.09.2005 7 663 osób, co stanowiło 7 470,7 etatów,

31.12.2004 7 388 osób, co stanowiło 7 175,2 etatów,

30.09.2004 7 217 osób, co stanowiło 6 985,6 etatów.

Wzrost zatrudnienia w minionych kwartałach wynika z większej liczby zatrudnionych w sieci sprzedaży oraz jednostkach aktywnie wspierających sprzedaż produktów. Równocześnie Bank prowadzi szereg projektów, których celem jest usprawnienie procedur operacyjnych. Wprowadzenie nowych rozwiązań IT i automatyzacja pracy wymusza wdrożenie nowej organizacji procesów oraz zmianę struktury zatrudnienia. W związku z powyższym w listopadzie br. rozpoczęta została procedura zwolnień grupowych. Bank zamierza rozwiązać umowy o pracę z przyczyn technologicznych i organizacyjnych z grupą około 400 pracowników. Skutki finansowe powyższych działań zostaną przedstawione w raporcie finansowym za IV kwartał br.

Liczba oddziałów i bankomatów

Według stanu na koniec września br. Bank prowadził działalność operacyjną poprzez sieć 332 oddziałów (brak zmian w porównaniu z tym samym okresem ub.r). Według stanu na koniec września 2005 r. Bank posiadał sieć 562 bankomatów.

Wypłacone dywidendy

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w dniu 9 czerwca 2005 r. zatwierdziło wypłatę dywidendy za rok 2004 w wysokości 20,50 zł brutto na 1 akcję, co stanowi 266 705 tys. zł. Wypłata dywidendy miała miejsce w dniu 11 lipca 2005 r.

Akcjonariat

Według stanu na dzień przekazania raportu za III kwartał 2005 r. akcjonariuszami posiadającymi 5 i więcej procent głosów na Walnym Zgromadzeniu ING Banku Śląskiego Spółka Akcyjna były następujące podmioty:

Lp.

Podmiot

Liczba akcji i głosów

% ogólnej liczby akcji
i głosów na WZA

1.

ING Bank N.V.

9.757.500

75,00

2.

Commercial Union Otwarty Fundusz Emerytalny BPH CU WBK

830.000

6,38

Ratingi

W III kwartale br. oceny ratingowe ING Banku Śląskiego S.A. nie uległy zmianie. Aktualnie Bank posiada następujące oceny wiarygodności finansowej wystawione przez największe agencje ratingowe:

Fitch Ratings Ltd.

Zobowiązania długoterminowe A

Perspektywa utrzymania wyżej wymienionej oceny Pozytywna

Zobowiązania krótkoterminowe F1

Ocena indywidualna D

Ocena wsparcia 1

Moody’s Investors Service Ltd.

Depozyty długoterminowe A2

Depozyty krótkoterminowe P-1

Siła finansowa Banku D

Perspektywa ratingów depozytów długoterminowych i krótkoterminowych Pozytywna

ing 2005-11-10
Redakcja PRNews.pl
Tagi: ing

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców