Klienci nie mogli wypłacić pieniędzy z bankomatów ani zapłacić kartami Inteligo w sklepach. Niedostępny był serwis WWW oraz automatyczny serwis telefoniczny. Dłużej niż zwykle trzeba też było czekać na połączenie z konsultantem. Powodem awarii była nieprawidłowa praca jednego z elementów systemu informatycznego – tłumaczono na stronie internetowej. – Z tego, co wiem, awaria nastąpiła około południa – powiedział nam Marek Kłuciński, rzecznik PKO BP. – Około 16 udało się przywrócić działanie systemu.
Sprawdź także:
21.05.2024 (10:45)
– informacja prasowa
Nowy sposób zabezpieczenia logowania do serwisu internetowego iPKO już dostępny
Klienci już mogą korzystać z nowego rozwiązania – dodatkowego zabezpieczenia logowania do serwisu iPKO. Chroni ono …
21.05.2024 (10:42)
– informacja prasowa
Revolut Travel Report: czego boją się polscy turyści?
Revolut Travel Report: 38% badanych Polaków obawia się oszustw związanych z podróżami, na przykład tego, że …
21.05.2024 (10:38)
– informacja prasowa
EBI wspiera pierwszy polski program satelitarny kredytem dla BGK
Kredyt EBI w wysokości 300 milionów euro umożliwi Polsce sfinansowanie dwóch satelitów obserwacyjnych Ziemi. …
21.05.2024 (10:36)
– informacja prasowa
Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki
Ponad połowa rodaków – 58 proc. – ocenia swoją orientację w świecie finansów jako średnią, a niemal co piąty jako …
21.05.2024 (10:33)
– informacja prasowa
McCain Foods przy wsparciu Banku BNP Paribas uruchamia unikalny program rolnictwa regeneracyjnego w Polsce
McCain z dumą łączy siły z Bankiem BNP Paribas i uruchamia nowy, atrakcyjny program rolnictwa regeneracyjnego w …
21.05.2024 (09:03)
– informacja prasowa
Konferencja „Walutowe” kredyty hipoteczne w świetle najnowszego orzecznictwa TSUE”
W dniu 20 maja 2024 r. w Warszawie odbyła się zorganizowana przez Rzecznika Finansowego, Przedstawicielstwo Komisji …