Jest to pierwsza edycja kalendarza Playboya a marka Cin&Cin jest jego sponsorem.
– Obie marki mają wiele wspólnego ze światem zmysłów i pragnień. Playboy to najbardziej popularny magazyn o erotyce dla mężczyzn, który po raz pierwszy wydaje noworoczny kalendarz. Zaś Cin&Cin to marka, która lubi zaskakiwać, nie boi się odważnych i nowatorskich rozwiązań, dlatego chętnie wsparła przedsięwzięcie magazynu Playboy. Zwłaszcza, że zdjęcia do kalendarza zrobił sam Guido Argentini – powiedział Marcin Andrzejczyk, brand manager marki Cin&Cin, w AMBRA S.A.
Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki Cin&Cin kojarzonej z intymnymi sytuacjami między kobietą a mężczyzną, w których to piękna, zmysłowa, pewna siebie i swej atrakcyjności kobieta decyduje o tym, co się wydarzy i jak potoczy się wieczór.
Kampania potrwa przez cały grudzień i będzie obecna we wszystkich dużych miastach Polski, m.in.: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Szczecinie.
