Usługi polegają na automatycznej i masowej wysyłce spersonalizowanych komunikatów w dowolnej postaci: tekstowej, głosowej, multimedialnej (SMS, SMS głosowy, MMS, e-mail, e-mail głosowy). Komunikaty mogą być kierowane na telefony stacjonarne, komórkowe i komputery, dając odbiorcy możliwość odpowiedzi w najwygodniejszej dla niego formie.
W zależności od indywidualnych potrzeb klienta PCM doradza różne typy serwisów, m.in.: informacyjne, premium rate, audioteksowe (0700), linie 0300, 0400. Spółka organizuje zarówno kampanie wychodzące, jak i przychodzące oraz stanowiące połączenie obydwu form.
Kampanie realizowane w PCM przy użyciu narzędzi mobilnych mają szerokie zastosowanie w przypadku takich form kontaktu z konsumentem, jak: rozrywka, informacja, promocje konsumenckie, kupony, reklama, interaktywne konkursy, loterie, mobilny marketing bezpośredni, pozyskiwanie danych, budowa baz danych, sprzedaż, subskrypcja, realizowanie płatności, windykacja, programy lojalnościowe, kluby, sondaże i głosowania, czaty i fora dyskusyjne.
Proponowane przez PCM rozwiązania są całkowicie bezpieczne i gwarantują ochronę danych i procedur.
