Małgorzata Tul jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Po zakończeniu studiów pracowała w agencjach Ink&Company, Chili Public Relations, IQ Marketing oraz ID Marketing. Doświadczenie zdobyła przy realizacji projektów dla MarcPol, Black Red White S.A., Isostar, Almedica, Wartner Medical Products, Go Internet, Supernova – Med, ENEL – MED, McDonald`s Polska, Prokom Software S.A. oraz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Najchętniej odpoczywa przy europejskich filmach, muzyce alternatywnej i dobrej książce historycznej.
Sprawdź także:
18.12.2025 (05:23)
– informacja prasowa
Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …
18.12.2025 (05:21)
– informacja prasowa
Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …
18.12.2025 (05:19)
– informacja prasowa
Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …
17.12.2025 (14:48)
– informacja prasowa
Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …
17.12.2025 (14:46)
– informacja prasowa
BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …
17.12.2025 (14:44)
– informacja prasowa
Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …
