Na główne medium kampanii wybrano telewizję. W styczniu i lutym zaplanowano emisje trzech wariantów 30 sekundowych spotów w 7 stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz TVP3.
Na łamach prasy kobiecej (w pismach Claudia, Olivia, Twój Styl, Naj, Gala i Viva) kampania potrwa od 16 stycznia do 19 marca br.
Działania reklamowe w internecie obejmą emisje bannerów, top layerów oraz boksów reklamowych w serwisach kobiecych potrali Wirtualna Polska oraz Onet, a także w witrynach: Gazeta Pl i Pakiet oraz w komunikatorze Gadu Gadu.
Szereg informacji o linii TEX MEX internauci odnajdą na nowo otwartej stronie www pod adresem: www.odkryjmeksyk.pl
Dodatkowo przygotowano silne wsparcie BTL-owe kampanii w punktach sprzedaży sieciowej i detalicznej. W sieciach międzynarodowych (tj. Tesco, Real, Carrefour, E. Leclerc, Kaufland, Hypernova), jak również wybranych sieciach lokalnych (tj. Piotr i Paweł, Berti, Bomi, Marcpol, Polomarket) od 13 stycznia do 26 lutego 2006 zaplanowano degustacje i animacje sprzedaży. Przygotowano także nowe ekspozytory, ulotki z przepisami dla konsumentów oraz pakiety konsumenckie.
Spoty telewizyjne oraz layouty reklamy prasowej, przygotowane na potrzeby kampanii, są adaptacją materiałów wykorzystanych wewnątrz grupy Rieber Foods na rynku czeskim oraz w Norwegii. Przystosowaniem materiału reklamowego do polskiego rynku zajęła się agencja reklamowa Red 8.
Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom, a kreacją oraz realizacją serwisu www dla linii TEX MEX zajęła się firma K2 Internet S.A.