Obecne kampanie nastawione są na generowanie sprzedaży: Klubu Książek Disneya oraz Klubu Książki Kubusia Puchatka, zachęcające rodziców do wstąpienia do Klubu. Przystąpienie do klubu wiąże się z otrzymywaniem pięknych książeczek i prezentów a przesyłka adresowana jest wprost do dziecka, co dodatkowo sprawia dużą radość.
Dzieci są dosyć trudną w dotarciu grupą docelową w Internecie. Stosunkowo niewiele jest bowiem serwisów dedykowanych najmłodszym. Zdecydowanie najważniejszą kwestią decydującą o skuteczności kampanii online jest odpowiedni do wieku dobór narzędzi komunikacji oraz atrakcyjny wizualnie przekaz – wyjaśnia Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.
Trwają już prace nad przygotowaniem kolejnych akcji online promujących tytuły Egmontu.
W bieżącym tygodniu rozpoczęła się także kampania miesięcznika przeznaczonego dla młodszych nastolatek: „13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki”. Media Contacts za trzon komunikacji wybrało bardzo popularne w tej grupie docelowej serwisy z blogami (publikowane online elektroniczne pamiętniki pisane przez internautów).