Advertising City, to miejsce w którym można będzie zamówić wszelkie gadżety reklamowe. Miejsce w którym agencje reklamowe będą dobrze poinformowane o najlepszych rynkowych nowościach. Miejsce w których walczy się o zmianę krzywdzących polską branże przepisów podatkowych. Miejsce z gadżetowymi sklepami, kawiarnią, salonem prasowym, Akademią Reklamy. To niewątpliwie najciekawsze wydarzenie branży BTL w bieżącym roku – powiedział Robert Załupski, General Manager BMG i pomysłodawca projektu.
Advertising City zostanie zaprezentowane podczas tegorocznych targów Euro-Reklama w Poznaniu. Jest wspólną ekspozycją niekonkurujących ze sobą firm. Wcześniej na targach Rema Days stoisko Business Media zamieni się w specjalny plac budowy na którym będą kładzione „fundamenty” pod miasteczko. Przeprowadzona będzie pierwsza akcja mailingowa oraz dystrybucja ulotek. Ulotki będą również dołączane do wszystkich katalogów firm reklamowych biorących udział w Miasteczku. Podczas targów PSI Warszawa (15-17 luty 2006 r. Pałac Kultury i Nauki) stoisko Business Media zamieni się w developerski punkt sprzedaży mieszkań. klienci będą mieli możliwość otrzymania kluczy do Miasteczka. A kluczami można będzie otworzyć podczas targów Euro-Reklama bramę do głównej, bardzo atrakcyjnej nagrody.