Poza tradycyjnymi szczepami bakterii jogurtowych, charakterystycznych dla wszystkich fermentowanych produktów mlecznych, Activia zawiera specjalnie wyselekcjonowany probiotyczny szczep ActiRegularis®. Dzięki zawartości ActiRegularis®, produkty z rodziny Activii, pomagają regulować pracę jelit, skracając czas pasażu jelitowego.
Activia jest probiotycznym produktem spożywczym, skierowanym głównie do kobiet. Dzięki różnorodności smaków i wygodzie opakowania można jeść lub pić Activię.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu wsparte zostało kampanią reklamową. Celem kampanii jest poinformowanie o rozszerzeniu linii Activii o nowy wariant pitny. 30″ spoty będą emitowane od lutego w czołowych stacjach telewizyjnych (TVP1; TVP2; Polsat, TVN). Kampania obejmuje również czołowe tytuły prasy kobiecej. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Young&Rubican, zakupem mediów zajął się Mediacom. Działania PR dla marki prowadzi agencja Network PR.
Cena sugerowana przez producenta (zarówno w handlu tradycyjnym jak i nowoczesnym): 1,99 zł / 200 g