Dynamika wzrostu przychodów po czterech kwartałach 2005 roku, w stosunku do wypracowanych przez spółkę w 2004 roku, wyniosła 50%, zaś dynamika przychodów w ostatnim kwartale ubiegłego roku w porównaniu z analogicznym okresem 2004 roku osiągnęła poziom 57%.
Jeszcze wyższe wskaźniki wzrostu dotyczą przychodów gotówkowych ze sprzedaży. Przychody gotówkowe Interia.pl po czterech kwartałach 2005 r. były wyższe o 66% od osiągniętych w 2004 r., a w samym IV kwartale ubiegłego roku zwiększyły się o 76% w porównaniu z uzyskanymi w analogicznym okresie roku 2004. Gotówkowe przychody ze sprzedaży reklamy internetowej wzrosły o 84% w ujęciu kwartalnym oraz o 70% w stosunku rocznym.
Zysk Interia.pl po czterech kwartałach 2005 r. wyniósł łącznie 2 158 tys. zł w stosunku do straty w analogicznym okresie 2004 r., wynoszącej 3 421 tys. zł. W okresie od października do grudnia 2005 r. portal zarobił netto 202 tys. zł. Zysk na poziomie Ebitda, rozumiany jako zysk operacyjny plus amortyzacja, po czwartym kwartale 2005 r. wyniósł 6 307 tys. zł (wzrost o 1110% z 522 tys. zł). Marża zysku na poziomie Ebitda w minionym roku sięgnęła 15,9% (w roku 2004 wynosiła 2,0%).
W rankingu „Giełdowa Spółka 2005 Roku”, powstałym na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International i opublikowanym na łamach „Pulsu Biznesu” w bieżącym miesiącu, Interia.pl uplasowała się na 2. pozycji w kategorii „najlepsza spółka ze względu na perspektywy rozwoju”. Pod względem „sukcesu osiągniętego w 2005 r.” spółka zajęła 9. miejsce, a w końcowym zestawieniu zajęła 13. miejsce (na 230 firm uwzględnionych w badaniu).