Zadaniem kampanii jest promocja nowej, unikatowej usługi dla użytkowników urządzeń Hilti: serwisu na całe życie.
MI Polska zajmie się kompleksową obsługą kampanii skierowanej do kluczowych klientów firmy Hilti.
Zadaniem kampanii jest promocja nowej, unikatowej usługi dla użytkowników urządzeń Hilti: serwisu na całe życie.
MI Polska zajmie się kompleksową obsługą kampanii skierowanej do kluczowych klientów firmy Hilti.
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców