PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plNasz gośćGość PR News: Pan Michał Glinka z BGŻ SA

Gość PR News: Pan Michał Glinka z BGŻ SA

Nasz gość 15.03.2006 (22:26)
Karty

Michał Macierzyński, PR News: Nowa strategia BGŻ zakłada skoncentrowanie się na małych i średnich miejscowościach. Czy to oznacza, że bank rezygnuje z walki o wielkomiejskiego klienta?

Michał Glinka, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych, BGŻ SA Staramy się koncentrować na tych segmentach klientów i obszarach, gdzie już mamy lub możemy uzyskać silną pozycję. BGŻ to dziesiąty bank uniwersalny w Polsce. Jest znany i dobrze kojarzony w mniejszych miejscowościach i właśnie tam może stać się głównym bankiem dla swoich klientów – instytucją, w której otrzymają oni wsparcie i przyjazną obsługę. Znajomość lokalnej gospodarki w tworzeniu oferty lepiej dopasowanej do oczekiwań klientów sprzyja także budowaniu długotrwałych relacji. Chcemy oczywiście dalej wzmacniać swoją pozycję w agrobiznesie poprzez finansowanie rolnictwa i przemysłu rolno–spożywczego. Te działania nie oznaczają jednak rezygnacji z obecności w miastach, gdzie najwięcej jest placówek detalicznych. Tam będziemy konkurować atrakcyjnymi produktami, a naszą sieć sprzedaży dostosujemy do ich specyfiki.

MM: Co ma przekonać klientów detalicznych do oferty BGŻ?

MG Przede wszystkim przejrzysta oferta kredytowa oraz depozytowa. Proponujemy zróżnicowane zestawy produktów i usług bankowo–ubezpieczeniowych, np. pakiet: konto osobiste wraz z ubezpieczeniem od NNW i usługami assistance, a niezależnie od wybranego pakietu oferujemy bezpłatnie:
– kartę płatniczą Integrum Maestro,
– dostęp do rachunku przez internet i telefon,
– otwarcie rachunku oszczędnościowego e–skalacja z atrakcyjnym oprocentowaniem, uzależnionym od kwoty zgromadzonych środków, produktu łączącego zalety lokaty terminowej oraz rachunku płatnego na każde żądanie.

Klient może dodatkowo otrzymać kartę kredytową lub kredyt odnawialny w koncie osobistym. Zapewniamy także szeroki zakres produktów inwestycyjnych, o zróżnicowanym poziomie ryzyka, tj. lokaty oraz fundusze. Dają one możliwość efektywnego deponowania oszczędności, w otoczeniu malejących stóp procentowych.
Dostarczenie klientowi produktów, których potrzebuje to nie wszystko. Dodatkowo chcemy:
– stale wzbogacać naszą ofertę produktową i podwyższać poziom obsługi
– dostarczać rzetelnych informacji o warunakch sprzedaży i funkcjonowaniu produktów – „bez gwiazdek i ukrytych kosztów”,
­- zapewnić by nasze dokumenty, materiały informacyjne oraz formularze były przejrzyste i zrozumiałe,
– ­edukować w zakresie wykorzystania produktów,
­- angażować się w życie lokalnych społeczności, w których działamy,

MM: Niedawno Bank wszedł na bardzo konkurencyjny rynek kredytów mieszkaniowych. W jaki sposób chcecie walczyć o ten rynek? Wasze oprocentowanie w złotych jest na podobnym poziomie jak to, oferowane przez znacznie większych graczy na tym rynku…

MG Będziemy konkurować przede wszystkim funkcjonalnością produktu i sprawnością obsługi. W myśl strategii proponujemy produkty, które są przejrzyste i uczciwie wycenione. Ponadto postępujemy terminowo, nasze procedury rozpatrywania wniosków kredytowych są proste, a regulacje zrozumiałe dla klientów. Szybko przygotowujemy umowy, wypłacamy pieniądze bez zbędnej zwłoki, dbamy o wysoką jakość obsługi. Dodatkowo jesteśmy dostępni poprzez rozbudowaną sieć placówek i pośredników – to w znacznym stopniu wciąż wpływa na rosnące zainteresowanie naszą ofertą. Dowodzi tego także pierwsze miejsce dla BGŻ w rankingu Expandera, które zajęliśmy jako bank najszybciej rozpatrujacy wnioski kredytowe.

MM: Rabobank, jeden z waszych głównych udziałowców, jest liderem bankowości internetowej w Europie. Ostatnio poinformował o uruchomieniu wirtualnego banku w Nowej Zelandii. Czy BGŻ ma w planach rozwój kanałów elektronicznych?

MG Nadal będziemy rozwijać alternatywne kanały dostępu do produktów i usług bankowych. Od lat posiadamy jeden z najlepszych i najbezpieczniejszych systemów bankowości elektronicznej – dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Dowodem na to są liczne wyróżnienia przyznane przez prestiżowe organizacje w kraju, m.in. nagrody otrzymane podczas II Ogólnopolskiej Olimpiady Usług Bankowych:– złoty medal w kategorii najlepszy elektroniczny rachunek oszczędnościowo–rozliczeniowy przyznany kontu osobistemu Integrum z usługą e-INTEGRUM oraz zajęcie drugiego miejsca w kategorii najlepszy ROR, przyznawanej przez Klientów banków. Zdalne kanały dostępu i obsługi produktów bankowych są bardzo popularne i aktywnie wykorzystywane przez Klientów. Do wyboru są 2 sposoby autoryzacji transakcji: poprzez listę haseł jednorazowych lub token. W planach mamy oczywiście poszerzenie zakresu usług oferowanych za pośrednictwem TeleIntegrum i e-INTEGRUM. Przewidujemy kolejne promocje i z pewnością będziemy oferować coraz lepsze usługi.

MM: Niedawno Państwa Bank rozpoczął współpracę ze Zrzeszeniem Mazowieckiego Banku Regionalnego. Co jeszcze poza kredytami hipotecznymi chcecie Państwo sprzedawać za pośrednictwem Banków Spółdzielczych?

MG Współpracę z MR Bankiem rozpoczęliśmy już wcześniej, m.in. poprzez zawarcie porozumienia o wzajemnym bezprowizyjnym udostępnianiu sieci bankomatów – klienci BGŻ mogą korzystać z 1200 bankomatów w całym kraju. Ostatnie uzgodnienia z MR Bankiem dotyczą współpracy przy sprzedaży produktów BGŻ za pośrednictwem banków spółdzielczych, przede wszystkim kredytów hipotecznych i budowlanych, a także innych produktów, np. kart kredytowych.

MM: Czy wasza nowa strategia nie oznacza, że będziecie największym konkurentem banków spółdzielczych?

MG Od dawna w pełni szanujemy niezależność banków spółdzielczych. Dążymy do współpracy z nimi na wzajemnie korzystnych warunkach. BGŻ nastawia się na rozwój własnej sieci placówek w miejscowościach od 25 do 150 tys. mieszkańców – w pozostałych ośrodkach chce współpracować z partnerami, pośrednikami i korzystać z innych kanałów dystrybucji. Oznacza to, że bank nie będzie konkurentem, lecz uzupełni ofertę banków spółdzielczych. Współpraca dla banków spółdzielczych oznaczać będzie rozszerzenie oferty i możliwości działania, poprawę jakości i szybkości usług, wzbogacenie oferty produktowej, wzrost efektywności kosztowej, zmniejszenie ryzyka i kosztów wdrożenia nowych systemów.
Dla BGŻ to z kolei rozszerzenie sieci punktów kontaktu z klientem (szczególnie w miejscowościach, w których nie rozwinie swojej sieci) i zwiększenie sprzedaży.

bankowość internetowa bgż karty kredytowe 2006-03-15
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bankowość internetowa bgż karty kredytowe

Sprawdź także:

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

a 0 PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company
23.12.2025 (06:38) – informacja prasowa

PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company

PKO Bank Polski Oddział w Rumunii podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company, jednym z …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Arkadiusz Bruliński

Arkadiusz Bruliński

Kierownik Zespołu PR i Nowych Mediów w…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

Olga Małecka

Olga Małecka

Olga Małecka, Marketing and Communications Manager w First…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców