Przeprowadzana jest w Opolu, Dąbrowie Górniczej oraz Słupsku i polega na zorganizowaniu smsowego konkursu z nagrodami, w którym mieszkańcy mają za zadanie wymyślenie nazw dla nowych centrów handlowych Grupy Casino, mających powstać w 2007 roku w ich miastach. Konkurs ma na celu nagłośnienie planowanych inwestycji, wzbudzenie wokół nich medialnego szumu i zbudowanie w świadomości przyszłych klientów poczucia, że oni również mają wpływ na wizerunek „swojego” centrum handlowego.
Działania promocyjne zaczęły się od teaserów. Billboardy, citylighty i reklamy prasowe z zastanawiającym przesłaniem „Zostań matką!”, „Zostań ojcem!” z czasem zostały zastąpione właściwą reklamą „Zostań matką chrzestną/ojcem chrzestnym nowego centrum handlowego!” i wsparte spotami w lokalnych rozgłośniach radiowych, a także bezpośrednim e-mailingiem.
Konkurs zakończy się konferencją prasową w kwietniu, na której nastąpi uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom i przybliżenie mediom szczegółów planowanych inwestycji Grupy Casino.
To nie jedyne doświadczenie S4 z sieciami handlowymi. W portfolio agencji znajdziemy także NOMI S.A., a także sieć stacji Paliw BP Polska, Parkridge CE Retail, Lambert Smith Hampton, Manhattan Real Estate Management.