Aby wziąć udział w zabawie, tak jak w poprzednich akcjach, wystarczy po zakupieniu promocyjnego napoju zarejestrować się w serwisie i zbierać bonusy (kody spod nakrętek od napojów przez cały rok są wymienialne na wirtualną walutę zwaną Pepsi bonusami). Dzięki temu uczestnicy mogą brać udział w aukcjach internetowych i wygrywać iPody nano oraz płyty CD. Dodatkowo „Pepsi Party Time” to okazja do ściągnięcia muzyki on-line z hitami popularnych wykonawców, pobrania tapet oraz wygaszaczy na komputer.
Równolegle w świecie rzeczywistym odbywa się SMS’owa część promocji – konkurs „iPod co godzinę”. Codziennie w godzinach od 11 do 20 użytkownicy mogą wygrywać nowoczesne iPody. W sumie w ciągu trwania całej akcji zostanie ich rozdanych prawie 600. Ponadto 10 osób, które wyślą najwięcej SMS-ów mają szansę wraz z osobami towarzyszącymi zasiąść w VIP-owskiej loży na imprezie Eska Music Awards. Na uczestników zabawy czekają także oryginalne gadżety mobilne na telefon – loga, dzwonki i tapety.
Dziś, aby przyciągnąć młodych ludzi do marki trzeba zapewnić im ciągłą rozrywkę i długotrwały zestaw atrakcji. Na platformie www.promocja.pepsi.pl internauci przez cały rok mogą bawić się, wygrywać nagrody, mając przy tym stały kontakt z Pepsi. Jednocześnie przygotowując kolejne odsłony platformy zachowujemy pełną spójność z pozostałymi formami promocji – mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.
Digital One opracowała część internetową „Pepsi Party Time”, natomiast za przygotowanie strony mobilnej promocji odpowiedzialna jest agencja EL2.