Z początkiem kwietnia Paul Bachowski objął stanowisko Plannera Strategicznego w naszym Dziale Strategii. Paul swoją współpracę z firmą rozpoczął w 2004 jako stażysta a od lipca 2005 został zatrudniony na stanowisku Researchera. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźminskiego i uczęszcza na program MBA Bradford School of Management.
W przeszłości pracował między innymi dla PZU SA i Jelfa SA. Pod jego nadzorem powstała również kampania promująca miasto Piran w Słowenii, która przyniosła zwycięstwo na festiwalu Golden Drum 2005. Obecnie w agencji odpowiedzialny jest za obsługę BMW Polska, DomBank i Getin Bank.
Równolegle do działu strategii dołączył nowy Researcher, Mikołaj Brach. Studiował architekturę na Politechnice Białostockiej, a obecnie jest studentem Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie na wydziale Psychologii Klinicznej. Mikołaj będzie raportował bezpośrednio do Paula Bachowskiego.