Pegasus PR rozpoczął współpracę z Ergo International 1 marca. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania z zakresu Public Relations dla marki Villa Italia, w tym kontakty z mediami i realizację działań specjalnych. Strategia działań Public Relations uwzględnia także komunikację korporacyjną.
Uznałam, że działania PR zaproponowane przez Agencję Pegasus PR wzmocnią pozycję marki Villa Italia i jej rozpoznawalność – podkreśla Monika Maciejewska, Dyrektor naczelny, Ergo International.
Działania PR będą adresowane głównie do mediów kobiecych, wnętrzarskich, branżowych i specjalistycznych. Agencja będzie tez ściśle współpracować ze stylistami odpowiedzialnymi za aranżacyjne sesje zdjęciowe w kluczowych mediach. Celem działań PR jest budowanie wizerunku marki Villa Italia.
Ergo International to importer porcelany, ceramiki i szkła. Firma działa na polskim rynku już od ponad 14 lat. Ergo International początkowo specjalizowało się w eksporcie, pośrednicząc pomiędzy polskimi producentami porcelany i zagranicznymi odbiorcami. Od 1996 roku zajmuje się również importem i dystrybucją w Polsce zastawy stołowej i artykułów wyposażenia wnętrz. Ergo International sprzedaje produkty pod własną marką Villa Italia. Wszystkie wzory powstają w studiu projektowym w Mediolanie i są zastrzeżone na rynku polskim.
Pegasus Public Relations stanowi część Pegasus Group. Agencja istnieje na polskim rynku od 1991 roku i oferuje pełen zakres działań z zakresu PR. Agencja specjalizuje się w obsłudze klientów z branż FMCG, budowlanej, farmaceutycznej, IT, motoryzacyjnej i finansowej. Obecnie Pegasus PR obsługuje 26 stałych klientów.