PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PR25 międzynarodowych nagród dla rozwiązań contact center firmy Genesys

25 międzynarodowych nagród dla rozwiązań contact center firmy Genesys

Marketing i PR 04.04.2006 (21:03)

Pod koniec każdego roku dokonujemy podsumowania osiągnięć firmy. Nie jest to jedynie podsumowanie finansowe – oceniamy również, w jaki sposób firma postrzegana jest przez tych, którzy na co dzień mają do czynienia z centrum obsługi klienta. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że nasze rozwiązania zostały w 2005 roku docenione przez media, analityków, stowarzyszenia, a także klientów – powiedział Wes Hayden, Prezes firmy Genesys Telecommunications Laboratories. Genesys rozwijał rozwiązania CTI, call routing i technologie telefonii internetowej VoIP (voice over IP) jeszcze zanim na rynku pojawił się wyraźny popyt na te produkty. Oferując innowacyjne rozwiązania w zakresie obsługi klienta, mające kluczowe znaczenie dla funkcjonowania firm, dążymy do utrzymania wiodącej pozycji w branży – dodał Wes Hayden.

Nagrody od mediów
Pakiet centrum kontaktowego Genesys 7, należący do rozwiązania „Open IP” zdobył nagrodę w kategorii „Najlepiej skalowanego rozproszonego contact center opartego na technologii IP”. Nagrody przyznawane były na podstawie rygorystycznych testów laboratoryjnych, przeprowadzonych przez firmę Miercom. Wyniki testów opublikowane zostały na łamach Business Communications Review.

Już drugi rok z rzędu Genesys znalazł się na szczycie rankingu Service Leaders (Liderzy Usług), organizowanego przez pismo CRM Magazine.

Communications Inter@ction Solutions natomiast, uznało rozwiązanie Genesys Enterprise Telephony Software (GETS) Produktem Roku 2005 w kategorii Platforma IP Contact Center.

Nagrody od analityków
Genesys zdystansowała także licznych konkurentów w dorocznym raporcie opracowywanym przez firmę Gartner. W ankiecie „Magic Quadrant for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2005”, w której ocenia się kompleksowość wizji dostawców oraz ich zdolność do jej realizacji, a także możliwości dostawców i produktów oraz opinie klientów, firmę Genesys umieszczono w kwadrancie liderów Europy, Ameryki Północnej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Na początku 2006 r. Genesys zdobył także Nagrodę dla Lidera Rynku 2005 (Market Leadership Award) przyznaną przez agencję analityczną Frost and Sullivan. W wyborze laureata brano pod uwagę takie kryteria jak: imponujący udział w rynku, tempo wzrostu przychodów, rentowność oraz innowacyjność rynkowa i technologiczna. Na rynku północnoamerykańskim Genesys zdobyła Nagrodę dla Lidera Rynku w kategorii usług zarządzanych, pokonując 30 innych firm. Ponadto, Genesys Asia Pacific zajął pierwsze miejsce w organizowanym przez Frost and Sullivan rankingu Customer Relationship Management.

Genesys
Genesys Asia Pacific zdobył w 2005 r. kilka nagród – między innymi tytuł Dostawcy Roku Międzynarodowego Stowarzyszenia Specjalistów Obsługi Klienta (International Customer Service Professionals – ICSP). Firmę Genesys wybrano na podstawie oceny najlepszych praktyk prowadzonych w skali międzynarodowej, a także ogólnego poziomu zadowolenia klientów.

Koreańskie Stowarzyszenie Konsultantów w Zarządzaniu umieściło Genesys na pierwszym miejscu w swoim corocznym rankingu „Indeks Jakości Usług” (Service Quality Index) obejmującym ponad 100 call centers z 16 różnych branż. Zaszczytne tytuły w 13 kategoriach przypadły w udziale także niektórym klientom Genesys: Shindongah Fire & Marine Insurance Co., Ltd. (ubezpieczenia), KIA Motors Corp. (motoryzacja), SK Corp. (media komunalne), SK Telecom (telekomunikacja).

Genesys otrzymał również nagrodę „Rozwiązania Globalne – Najlepsze Rozwiązanie Przemysłowe” (Global Solutions – Best Industry Solutions) w dorocznym konkursie IBM PartnerWorld Beacon Awards. Jest to nagroda dla partnerów biznesowych IBM za innowacje, podnoszenie poziomu zadowolenia klientów i ponadprzeciętne osiągnięcia w dostarczaniu niestandardowych rozwiązań biznesowych. Jury, złożone z czołowych dziennikarzy branżowych, analityków oraz władz IBM, wybierało zwycięzcę spośród 862 nominowanych.

Inne nagrody przyznane w różnych zakątkach świata:
– Australian Call Centre – Krajowa Nagroda za Znakomitą Obsługę Klienta (National Outstanding Customer Service Award), przyznana przez: International Customer Service Professionals
– ANZ Retail Call Centre – Nagroda Drake International dla Średnich Przedsiębiorstw (Drake International Medium Business Award), przyznana przez: International Customer Service Professionals
– Genesys Melbourne – Dostawca Roku TodayCorp (TodayCorp Supplier of the Year)

Nagrody dla klientów Genesys
Miniony rok do udanych mogą zaliczyć także globalni klienci Genesys. Najważniejsze nagrody, jakie otrzymali to:
– Nagroda ICCM za Znakomite Zarządzanie Centrum Kontaktowym (Excellence in Contact Center Management) – Brad Porter, dyrektor ds. praktyk kierowniczych i nadzoru, Royal Bank of Canada
– Excellence in Contact Center Management (Nagroda ICCM za Znakomite Zarządzanie Centrum Kontaktowym) – ABN Amro, Holandia
– Nagroda Toll IPEC dla Dużych Przedsiębiorstw (Toll IPEC Large Business Award) – ANZ Australian Contact Centre, Południowe Melbourne
– Nagroda Drake International dla Średnich Przedsiębiorstw (Drake International Medium Business Award) – ANZ Retail Call Centre, Melbourne
– Transurban Call Centre – SalesForce, Melbourne
– Genesys Contact Centre Leader Champions – Daryl Niemandt z ANZ Contact Centre w Melbourne i Debbie Leahy z Transurban CityLink Call Centre/SalesForce Australia
– Nagroda PI Learning International (PI Learning International Community Award) – Geoffrey Court z SalesForce Australia i Sharon Maurice z ANZ Call Centre Melbourne
– ICSP Global Challenge Small Business (Międzynarodowy Konkurs ICSP dla Małych Firm) – ANZ Contact Centre, Nowa Zelandia
– Nagroda ICSP za Znakomitą Obsługę (ICSP Outstanding Service Award) – ANZ Australian Contact Centre, Południowe Melbourne
– Nagrody dla Call Center w Singapurze – Call Centre Roku (ponad 50 stanowisk), StarHub Pte Ltd. (telekomunikacja)
– Rząd Australii, sektor prywatny i korporacyjny – Szef Działu Centrów Kontaktowych w Australii – Vicki Shields; finalistka plebiscytu Telstra Business Woman of the Year w stanie Victoria.

2006-04-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski

Maciej Pieczkowski Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w…

Katarzyna Wiszniewska

Katarzyna Wiszniewska

PR Manager, Deutsche Bank Polska Katarzyna Wiszniewska…

Aneta Styrnik-Chaber

Aneta Styrnik-Chaber

Kierownik Zespołu Komunikacji Produktowej w Departamencie Komunikacji…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców