Srebrna Statuetka dla mBanku, przyznana przez czytelników magazynu Reader´s Digest, oznacza najwyższe notowanie w 3 z 4 kategorii:
• Jakość produktów i usług (4,71 w skali od 1 do 5)
• Silny wizerunek (4,26)
• Zaspokojenie i zrozumienie potrzeb klienta (4,70)
• Wartość w stosunku do ceny (4,73)
Nagrodę podczas Gali Finałowej „Trusted Brands 2006”, odebrał Prezes Sławomir Lachowski- pomysłodawca i twórca mBanku.
– Zaufanie i lojalność Klientów jest dla nas wartością stanowiącą o marce. Chciałbym podkreślić, że ponad 88% Klientów korzystających z usług mBanku poleci lub poleciło go swoim znajomym, z czego 56% z bardzo dużym prawdopodobieństwem. W badaniach, które przeprowadzamy, mBank kojarzony jest ze swobodą, wolnością, niezależnością, nowoczesnością i indywidualizmem. Te wartości wyznaczają nam drogę i są kluczem w podejmowaniu decyzji strategicznych – podkreśla twórca pierwszego wirtualnego banku w Polsce.
The Most Trusted Brands jest największym i najszerszym europejskim badaniem konsumenckim, mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Sondaż Reader’s Digest przeprowadzono po raz szósty w 12 językach w 14 krajach Europy.