Przedstawicielem firmy w Polsce jest Tomasz Kliczkowski, który koordynuje obecność marki SANYO na polskim rynku, a także rozbudowuje kanał partnerów handlowych. W początkowym etapie działalność ta dotyczy projektorów multimedialnych oraz aparatów i kamer cyfrowych.
W przyszłym roku firma planuje otwarcie biura w Polsce.
Priorytetem jest dla nas uporządkowanie sieci dystrybucji projektorów multimedialnych oraz aparatów i kamer cyfrowych – mówi Tomasz Kliczkowski – gwarantujemy partnerom lepsze, bezpośrednie wsparcie producenta, a także jednolite ceny umożliwiające polskim partnerom konkurowanie z wielkimi unijnymi hurtownikami produktów SANYO. Zależy nam na zwiększeniu udziału marki SANYO w polskim rynku.
Obecnie dystrybucją produktów SANYO zajmują się w Polsce firmy Tech Data Polska i ACCO Polska.
Tomasz Kliczkowski samodzielnie koordynuje całość działań firmy na naszym rynku, jest odpowiedzialny za kontakt z odbiorcami i dystrybutorami trzech linii produktowych – projektorów, aparatów i kamer cyfrowych.
Tomasz Kliczkowski ma 27 lat, jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z branżą branżą projektorów multimedialnych oraz marką SANYO związany jest od 5 lat (poprzednio w firmie ACCO). Wolny czas poświęca na wychowanie i zabawę z 2-letnim synkiem.