W tym roku po raz pierwszy gospodarzem tego ważnego sportowego wydarzenia jest Polska. Swoją obecność potwierdziły najlepsze pary światowych rankingów, w tym zeszłoroczne triumfatorki cyklu Word Tour – Brazylijki Felisberta i Silva-França. Turniej odbywa się pod patronatem Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej (Federation Internationale de Voleyball – FIVB) i przy współpracy z PZPS. Organizatorzy przygotowują bogatą infrastrukturę sportową – pięć boisk (w tym jedno treningowe) pokrytych 1200 tonami piasku, trybuny na ok. 4,5 tys. widzów, a także szereg imprez towarzyszących.
Sponsorowanie siatkówki plażowej doskonale wpisuje się w strategię budowania wizerunku
GE Money Banku w Polsce, jako przyjaznej instytucji finansowej kierującej swoje produkty do ludzi młodych i aktywnych. Bank jest młodą marką, która chce się pokazać jako bliska i nieco mniej formalna w kontakcie z klientem niż tradycyjne instytucje finansowe.
„Chcemy, aby GE Money Bank kojarzył się z nowoczesnością i aktywnym stylem życia. Dlatego zaangażowaliśmy się w sponsoring tej widowiskowej dyscypliny. Dodatkowo siatkówka plażowa jest nam szczególnie bliska – to dyscyplina kojarząca się z miłym spędzaniem czasu nad morzem, a GE Money Bank ma swoją centralę w Gdańsku” — powiedział podczas konferencji prasowej Piotr Machel, Dyrektor Biura Promocji GE Money Banku.
Poprzez sponsoring i propagowanie siatkówki plażowej, GE Money Bank chce być jak najbliżej klienta, pokazać, że jego produkty są przyjazne i proste. Bank chce się promować między innymi poprzez wspieranie takich dyscyplin sportowych – dynamicznych, czytelnych w odbiorze i będących odzwierciedleniem współczesnego podejścia do życia.
Obecnością podczas turnieju w Warszawie bank rozpoczyna cykl rodzinnych turniejów siatkówki plażowej, które będą częścią większej kampanii promującej wprowadzenie na rynek oferty kart kredytowych GE Money Banku.
„Karty kredytowe GE Money Banku, podobnie jak międzynarodowe turnieje plażowej piłki siatkowej, będą atrakcyjną nowością i będą oferować rozwiązania dotąd nieobecne na naszym rynku” – dodał Piotr Machel.