Klienci będą mogli podejmować pieniądze przy użyciu terminali podobnych do stosowanych w kasach przy płaceniu kartą. Klient będzie podawał urzędniczce w okienku kartę płatniczą, wbijał do terminalu osobisty kod i określał kwotę, którą chce wypłacić. Takie terminale pojawią się na pocztach jeszcze w tym roku.
Drugim projektem, przy którym Poczta Polska chce współpracować z PKO BP jest projekt „Detal”, który dotyczy Banku Pocztowego. Instytucja ta ma nie lada potencjał – w pięciu tysiącach placówek pocztowych oferuje kredyty gotówkowe, prowadzenie konta, lokaty terminowe i opłacanie za klienta różnych rachunków. Bank Pocztowy nie odnosi jednak spektakularnych sukcesów – prowadzi jedynie 171 tys. kont indywidualnych. Wsparcie PKO BP ma to zmienić.
Jeszcze w tym roku w placówkach pocztowych pojawią się oddzielne stanowiska bankowe. Usprawni się też udzielanie pożyczek przez Bank Pocztowy.
Ponadto nasz operator pocztowy myśli o sprzedawaniu na wielką skalę w swych placówkach ubezpieczeń. Ma to mu umożliwić współpraca z PZU. To jednak na razie jeszcze bliżej niesprecyzowane plany.