Roszczenia klientów sięgają aż 20 mln zł. Bank oddał na razie poszkodowanym klientom 700 tys. zł. Zgłosiło się już 52 okradzione osoby. BPH nie uznaje jednak części żądań, gdyż dotyczą środków, które nie należały się klientom, a zostały bezpodstawnie dopisane na konta przez nieuczciwą pracownicę.
Sprawdź także:
06.12.2025 (20:07)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …
06.12.2025 (20:06)
– informacja prasowa
PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …
06.12.2025 (20:04)
– informacja prasowa
KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
