W związku z tym, aby nie zostać wypartym z rynku, instytucje finansowe będą musiały skupić się na działaniach marketingowych promujących bankowość elektroniczną. Ankieta przeprowadzona na 21 z 50 czołowych bankach amerykańskich pokazała, że liczba rachunków otwieranych przez Internet będzie rosła w stabilnym tempie w ciągu najbliższych kilku lat, z 3% w 2006 roku do 4% w 2007 i z 6% do 9% między 2008 a 2009 rokiem aż do 13% przed 2010. Walka konkurencyjna o nowych klientów bankowości internetowej będzie więc powiązana z nowymi nakładami na reklamę wielokanałową. Stworzenia atrakcyjnej usługi i zapewnienie łatwego dostępu do niej nie wystarczy. Bank musi również przeprowadzić efektywną i skuteczną kampanię marketingową.
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …