Wcześniej markę Millennium i towarzyszącą jej identyfikację wprowadziły banki Grupy Millennium bcp w Portugalii, Polsce, USA i Mozambiku.
Proces ujednolicenia i budowa wspólnej dla całej Grupy Millennium bcp marki, ma na celu dalsze wzmocnienie profilu międzynarodowego Grupy Millennium bcp, uzyskanie synergii oraz wzmocnienie obecności grupy w światowym sektorze bankowym.
Novabank, tak jak pozostałe banki z grupy, przyjął pełną identyfikację marki Millennium, w tym motto banku – „Inspiruje nas życie” oraz nowy koncept wielofunkcyjnych oddziałów Millennium, wprowadzany wcześniej w Polsce.
Wyniki finansowe NovaBank po III kwartale 2006 roku:
Wynik netto, po pierwszych 9 miesiącach roku wyniósł 12,1 miliona euro. Wynik ten został osiągnięty dzięki wzrostowi wyniku z odsetek i prowizji, co odzwierciedla wzrost kredytów i środków klientów.
Rentowność kapitału (ROE) wyniosła 9.3% i była znacznie wyższa niż rok temu (1,6%). Wskaźnik kosztów do dochodów poprawił się z 89,6% do 75%, ponieważ wzrost przychodów ogółem w dalszym ciągu znacznie przekraczał wzrost kosztów operacyjnych;
Kredyty ogółem na 30.09.2006 r. wyniosły 2,7 miliarda euro, co oznacza ich 42% wzrost w stosunku do września 2005 roku (1,9 mld euro). Najszybciej rosły kredyty dla przedsiębiorstw (z 0,4 miliarda euro do 0,8 miliarda euro) oraz kredyty hipoteczne ( z 1,0 miliarda euro do 1,3 miliarda euro)
Istotnie wzrosły również środki klientów ogółem – z 2,0 miliardów euro na 30 września 2005 roku do 2,3 miliarda euro na 30.09.2006 (wzrost o 16,3%) Szczególnie warto zwrócić uwagę na wzrost w depozytów terminowych, o 26,6% do 1.0 miliarda euro.
Szybko rosła też liczba nowych klientów: od września 2005 Bank pozyskał 50 tysięcy nowych klientów, a liczba klientów ogółem osiągnęła 365 tysięcy.