Szczególnie największe serwisy internetowe – eBay oraz Amazon – mogą liczyć na rekordowe zyski. Rozwój obu tych podmiotów internetowych zależeć będzie w dużej mierze od wzrostu liczby zakupów dokonywanych przez obecnych użytkowników, jednak rosnąca konkurencja na rynku wymusza aktywność tych firm w walce również o nowych klientów. W związku z tym kampanie reklamowe przeprowadzone w następny roku będą tak ważne jak jeszcze nigdy w dotychczasowej historii.
Sprawdź także:
21.09.2024 (09:54)
– informacja prasowa
Uniqa TFI podsumowuje I Forum Niezależnych Dystrybutorów Funduszy
We wtorek, 17 września 2024 roku, odbyło się I Forum Niezależnych Dystrybutorów Funduszy, zorganizowane przez UNIQA …
21.09.2024 (09:52)
– informacja prasowa
Alert powodziowy dostępny w mObywatelu – nowa usługa już w aplikacji
Możliwość sprawdzenia aktualnych ostrzeżeń hydrologicznych IMGW w danym regionie oraz dostęp do informacji, jak …
21.09.2024 (09:51)
– informacja prasowa
Bank Pocztowy podał wyniki. Zysk netto za I półrocze 2024 r. wyniósł 82,5 mln zł
W pierwszym półroczu 2024 roku zysk netto Banku Pocztowego osiągnął 82,5 mln zł, przekraczając plan Banku za ten …
21.09.2024 (09:48)
– informacja prasowa
PragmaGO wchodzi na rynek rumuński
PragmaGO zakupiła większościowe udziały w Telecredit IFN S.A. (Omnicredit) – rumuńskim fintechu, który tworzy …
21.09.2024 (09:47)
– informacja prasowa
PZU: Pomoc psychologiczna dla powodzian
W ramach szerokich działań pomocowych Grupy PZU dla powodzian, PZU z funduszu prewencyjnego uruchomił infolinię …
21.09.2024 (09:46)
– informacja prasowa
Morningstar Sustainalytics: Bank BNP Paribas najlepiej w Polsce zarządza ryzykiem ESG
Agencja ratingowa Morningstar Sustainalytics, w oparciu o zmiany w metodologii, zaktualizowała ocenę Banku BNP …