PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plkredytKonto i kredyt w nowych kampaniach eurobanku

Konto i kredyt w nowych kampaniach eurobanku

kredyt 17.09.2012 (11:59)
Konta

17 września ruszają jednocześnie dwie kampanie eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka. Spoty reklamowe kredytu gotówkowego będą kontynuacją znanej już „po wakacjach” koncepcji eksperymentu.

Dodatkowo, po raz pierwszy w historii, eurobank zdecydował się na szeroką promocję kont osobistych, którą zapoczątkuje w telewizji i będzie kontynuować w serwisie www.sprawdzamkonto.pl. Aktywna promocja kont jest kolejnym krokiem rozwoju banku w stronę bankowości detalicznej.

Kampania „remont”


Kampanię kredytu gotówkowego, flagowego produkt banku, zainicjuje 15-sekundowy zwiastun, po raz kolejny utrzymany w konwencji eksperymentu. Po znanych już widzom „wakacjach po bardzo okazyjnej cenie” Piotr Adamczyk wprowadza się do mieszkania, „w którym ktoś zbyt długo odkładał remont na później”. Mimo, iż nie wie co go czeka, jest nastawiony pozytywnie. Jego perypetie sfilmuje ekipa telewizyjna, a pełną wersję reklamy, w której aktora spotkają nieprzewidziane sytuacje,  będzie można zobaczyć już 22 września.

Kampania „konto online – sam sprawdziłem”


W telewizji jednocześnie będzie emitowana reklama konta online. Tym razem jednak nastąpi zamiana ról i to aktor przetestuje eurobank. Wybierze jeden z dostępnych w banku pakietów kont – konto online, aby sprawdzić „czy jest tak dobre, jak o nim mówią”. Sfilmowane efekty testów Piotra Adamczyka będzie można zobaczyć na dedykowanej stronie www.sprawdzamkonto.pl. W serwisie pojawią się trzy spoty, w których aktor sprawdzi najważniejsze cechy konta, czyli stałe oprocentowanie wynoszące 3,5%, darmowe przelewy przez Internet oraz darmowe bankomaty w Polsce.  Kampania kont wykorzystuje możliwości nowoczesnych mediów – przekaz  zostanie zapoczątkowany w telewizji, a ciąg dalszy będzie można śledzić w Internecie.

Wyjątkowy klient


Piotr Adamczyk do swoich testów rzetelnie się przygotował, zakładając konto w promowanym przez siebie banku. – Faktycznie odwiedziłem jeden z oddziałów eurobanku i założyłem konto z dostępem przez Internet. Pozwoli mi to na dokładne poznanie produktu, który będę firmował własnym nazwiskiem. Nie ukrywam, że do założenia rachunku przekonały mnie bezpłatne przelewy i wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce, a także atrakcyjne oprocentowanie. Właśnie te cechy będę testował w najnowszych spotach reklamowych – podsumował Piotr Adamczyk, bohater kampanii reklamowej eurobanku.

Nowa strategia


eurobank, na początku działalności kojarzony jako ekspert w dziedzinie kredytów gotówkowych, po raz pierwszy zdecydował się na reklamę telewizyjną konta online, które znajduje się w jego ofercie od 2008 roku. Aktywna promocja konta podkreśla rozwój banku w kierunku bankowości relacyjnej. Oprócz zmiany podejścia do sprzedaży, procesów i komunikacji, bank udoskonala portfolio produktów dla klientów indywidualnych. Strategiczny w ofercie banku jest już nie tylko kredyt gotówkowy, ale również szereg innych produktów, które budują długoterminowe relacje z klientem. Są to m.in. atrakcyjne pakiety kont, kredyt hipoteczny oraz szeroki wybór produktów depozytowych.

 

Aktualne oprocentowanie konta i szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl i w placówkach banku. Nominalne oprocentowanie konta jest zmienne i naliczane w skali roku.

 

 

Metryczka:

 

Kampania „konto online – sam sprawdziłem”

  • Hasło reklamowe: Załóż konto online i przekonaj się sam
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: sprzedażowa
  • Termin: 17.09 – 07.10
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Delfina Kaczałko
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik
  • Account: Maciej Akuła
  • Scenariusz: Łukasz Stachniak, Michał Kubik
  • Reżyseria: Kazimierz Zbąski
  • Zdjęcia: Kazimierz Zbąski
  • Montaż: Patryk Hulist
  • Muzyka: Stock 

Kampania „remont”

  • Hasło reklamowe: Kredyt gotówkowy, prowizja 0 zł
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: sprzedażowa
  • Termin: 17.09 – 28.10
  • Grupa docelowa:
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Delfina Kaczałko
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik
  • Account: Maciej Akuła
  • Scenariusz: Łukasz Stachniak, Michał Kubik
  • Reżyseria: Filip Marczewski
  • Zdjęcia: Szymon Lenkowski
  • Montaż: Jarosław Szopiński
  • Muzyka: Stock 
eurobank finanse osobiste konta kredyt kredyty 2012-09-17
Redakcja PRNews.pl
Tagi: eurobank finanse osobiste konta kredyt kredyty

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców