Program przeznaczony jest dla osób zainteresowanych prowadzeniem punktu sprzedaży usług bankowych w oparciu o własną działalność gospodarczą, przedsiębiorczych oraz posiadających bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku. Dodatkowo osoby, które chcą uczestniczyć w programie powinny posiadać kapitał na inwestycję w początkowej fazie prowadzenia działalności i na pokrycie kosztów bieżącego funkcjonowania placówki, a także tytuł prawny do lokalu lub gotowość do jego uzyskania (wynajem, własność).
Do głównych zadań partnerów należy pozyskiwanie klientów i ich obsługa w zakresie pełnej gamy produktów oferowanych przez mBank oraz realizacja przyjętego biznes planu.
Osoby decydujące się na prowadzenie Partnerskiego mKiosku działają w oparciu o Umowę o współpracy z mBankiem na zasadach agencyjnych. Dzięki temu otrzymują szeroki asortyment produktów i usług finansowych mBanku umożliwiających osiąganie stabilnych i wysokich zysków. Działają pod szyldem silnej i rozpoznawalnej marki nie ponosząc opłaty licencyjnej.
Docelowo mBank ze swoją siecią punktów naziemnych chce być dostępny w ok. 100 miastach na terenie całego kraju.
Zainteresowani podjęciem współpracy z mBankiem mogą wysyłać list motywacyjny wraz z CV oraz informacjami na temat posiadanego lokalu na adres: [email protected] w temacie podając mKiosk_Partnerski/miasto.