„Jeśli ktoś miał wątpliwości, czy BGŻ i banki spółdzielcze są dla siebie konkurentami, teraz może się ich wyzbyć. Trzy działające na naszym rynku zrzeszenia banków spółdzielczych – Banku Polskiej Spółdzielczości, Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz Mazowieckiego Banku Regionalnego – wystartowały z loterią dla klientów indywidualnych, dokładnie tego samego dnia, w którym swoją loterię uruchomił BGŻ. – To zupełny przypadek – usłyszeliśmy w Banku Polskiej Spółdzielczości od dyrektora marketingu Dariusza Kwiatka. To samo mówi Aleksandra Myczkowska, rzecznik BGŻ. Zdaniem przedstawicieli obu banków, zbieg okoliczności jest tym większy, że załatwienie formalności związanych z loterią trwa kilka miesięcy.” – czytamy w „Parkiecie”.
„- Nie da się ukryć, że BGŻ jest naszym konkurentem, ale nie jedynym – mówi D. Kwiatek. – Rywalizujemy też z innymi bankami, których placówki znajdują się w mniejszych miejscowościach, gdzie działa około 3100 banków spółdzielczych i ich oddziałów – dodaje. Listę otwiera tu PKO BP, ale coraz częściej na pole spółdzielców obok BGŻ wchodzą również SKOK-i.” – czytamy dalej.
Loteria promocyjna banków spółdzielczych uruchomiona została 1 czerwca. Głównym jej celem, obok budowania pozytywnego wizerunku banków spółdzielczych, jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży. Łączna wartość nagród przeznaczonych na wygrane w loterii wynosi ponad 388 tys. zł.Trzy nagrody I stopnia stanowią samochody osobowe marki Volkswagen Golf Hatchback wraz z nagrodami pieniężnymi o wartości 10 tys. zł.
Więcej informacji w „Parkiecie”.