Klienci indywidualni oraz klienci korporacyjni posiadający karty kredytowe wydane przez bank i uczestniczący w wybranym programie lojalnościowym będą mieli możliwość wymiany zgromadzonych w ramach programu punktów na pieniądze, które sfinansują realizację projektów polegających na wprowadzeniu i zastosowaniu odnawialnych źródeł energii. Klienci korzystający z usług banku Wells Fargo mają do wyboru różne programy lojalnościowe. Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów zainteresowani mogą wymienić je na kartę-prezent, wybraną z katalogu rzecz, gotówkę, bilet lotniczy a teraz również na dofinansowanie do realizowanych projektów ekologicznych. Klienci uczestniczący w programach lojalnościowych oferowanych przez bank, gromadzą punkty praktycznie przy okazji każdej płatności dokonanej za pomocą karty. Za 5 000 punktów klienci mogą wspomóc produkcję 6 000 kWh energii odnawialnej, co przyczyni się do oczyszczenia powietrza w takim samym stopniu jak 3 hektary lasu sosnowego w ciągu jednego roku. Za 10 000 punktów klienci mogą wspomóc rozwój energii odnawialnej będącej równowartością więcej niż 7 ton emisji gazów cieplarnianych – co odpowiada średniemu rocznemu życiu energii elektrycznej przez przeciętnego Amerykanina. Z danych zgromadzonych przez the Environmental Protection Agency’s Green Power Partnership wynika, że w 2006 roku bank Wells Fargo kupił największą ilość odnawialnej energii elektrycznej w USA. Ponad 40% zużywanej przez bank w USA energii to energia wiatrowa.
PRNews.plWiadomościAnalizyBank Wells Fargo wprowadził program lojalnościowy propagujący zastosowanie odnawialnych źródeł energii
Tagi: wells fargo
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …