PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank BPSBanki z Grupy BPS i 13 nowych detalistów w programie Priceless Specials

Bank BPS

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bank-bps

Banki z Grupy BPS i 13 nowych detalistów w programie Priceless Specials

Bank BPS 10.10.2016 (10:49)
Bank BPS

Mastercard, wraz z partnerami z sektora handlowo-usługowego i bankowego, rozwija program punktowy Priceless Specials. Dzięki niemu konsumenci płacący za zakupy w wybranych sklepach biorącymi udział w programie kartami Mastercard i Maestro, mogą korzystać z atrakcyjnych ofert. Do grona partnerów programu z początkiem listopada dołączy 13 nowych marek detalicznych oraz banki spółdzielcze z Grupy BPS, dzięki czemu nagrody będzie otrzymywać szersza rzesza konsumentów, a ich zdobycie będzie łatwiejsze.

Do Priceless Specials przystępują następujący, nowi detaliści: W.Kruk, Decathlon, New Balance, Orsay, Próchnik, Majesso, Age Rage, Esotiq, Gafas, TwojeSoczewki, Czas na Herbatę, Batida i Chocolissimo. Dołączają oni do marek, które już wcześniej uczestniczyły w programie, takich jak m.in. Carrefour, RTV Euro AGD, Douglas, Vistula, Gino Rossi, ToysRUs, Black Red White, Ski Team, Uber, Cinema City czy Poczta Kwiatowa. Oznacza to, że w Priceless Specials bierze udział już łącznie 57 partnerów z sektora handlowo-usługowego.

Jednocześnie, jako 11. instytucja z branży bankowej do Priceless Specials przystępuje Grupa BPS, która zrzesza 356 banków spółdzielczych posiadających łącznie 3 tys. placówek na terenie Polski i obsługujących każdego dnia 6 mln klientów. Dotychczasowi, bankowi partnerzy Priceless Specials to: Alior Bank oraz T-Moblie Usługi Bankowe, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Getin Bank, Noble Bank, Lions Bank, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank.

Korzyści dla konsumentów uczestniczących w programie Mastercard obejmują punkty, które można wymienić na atrakcyjne nagrody rzeczowe, jak również zniżki, promocje specjalne oraz oferty dopasowane do indywidualnych potrzeb konsumenta, bazujące na jego zwyczajach zakupowych. Zgromadzone punkty uczestnicy programu mogą wymienić na różnorodne nagrody z katalogu, który jest dostępny na stronie www.mastercard.pl/specials. Swój dorobek punktowy można też wymienić na „cegiełki” wspierające takie organizacje jak WOŚP, WWF czy WFP.

„Program Priceless Specials działa jak most łączący banki i detalistów, z którego korzystają konsumenci. Podczas gdy banki zyskują narzędzie zachęcające do częstszego płacenia ich kartami, marki detaliczne otrzymują dodatkową platformę dotarcia do klientów oraz możliwość wyróżnienia swojej oferty na tle rynku. Kluczowe są jednak korzyści dla konsumentów, którzy bez wysiłku mogą otrzymać nagrody i oferty dopasowane do ich zwyczajów zakupowych. Wraz z dołączaniem nowych partnerów wachlarz tych korzyści poszerza się, a nagrody można zdobywać szybciej i łatwiej” – mówi Grzegorz Suszko, dyrektor ds. CRM i programów partnerskich w polskim oddziale Mastercard Europe.

Priceless Specials to nowa propozycja Mastercard, która w Polsce została udostępniona 1 sierpnia br. Program jest otwarty dla wszystkich kart płatniczych Mastercard oraz Maestro, a nie tylko dla prestiżowych kart Mastercard World, jak miało to miejsce w przypadku wcześniejszej oferty. Każdy uczestniczący w programie bank decyduje natomiast, które karty z jego portfolio umożliwiają zbieranie punktów. Jednocześnie nagradzane są wyłącznie zakupy w punktach handlowo-usługowych uczestniczących w programie. Użytkownicy kart Mastercard lub Maestro, którzy chcieliby do niego dołączyć, powinni skontaktować się ze swoim bankiem. Tylko za pośrednictwem banku bowiem można zapisać się do Priceless Specials i korzystać z atrakcyjnych ofert.

Nieodłącznym elementem Priceless Specials są niecodzienne atrakcje, dostępne wyłącznie dla posiadaczy kart Mastercard lub Maestro biorących udział w programie. Przykładem takiej propozycji jest trwająca do 9 listopada wyjątkowa loteria, w ramach której rozlosowanych zostanie 16 wyjazdów do paryskiego Disneylandu obejmujących również udział w baśniowym balu. Mogą się o nie ubiegać osoby, które zarejestrują na platformie Priceless Specials transakcje bezgotówkowe na minimum 20 zł zrealizowane w sklepach będących partnerami promocji.

Źródło: Mastercard

2016-10-10
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

Who is who

Magdalena Ostrowska

Magdalena Ostrowska

Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski Magdalena…

Marta Pokutycka-Mądrala

Marta Pokutycka-Mądrala

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz PR w Nationale-Nederlanden…

Agnieszka Światły

Agnieszka Światły

Agnieszka Światły CEO w ASEC S.A. (OTI…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców