Połączenie dwóch instytucji oznacza połączenie dwóch silnych marek, wykwalifikowanej kadry, najnowszych technologii finansowych oraz nowoczesnych usług, co będzie skutkować pojawieniem się wymiernych efektów skali, które będą odczuwalne szczególnie na rynku brytyjskim. Przejęcie internetowego banku Egg pozwoli grupie bankowej Citi na realizację swoich planów strategicznych obejmujących głównie rozwój działalności oraz wzmocnienie pozycji banku na rynku brytyjskim. W lutym 2007 roku, spółka wchodząca w skład grupy – Citi Global Wealth Management – zakończyła transakcję przejęcia firmy Quilter – jednej z najwyżej cenionych w Wielkiej Brytanii firm świadczących usługi doradcze z zakresu zarządzania majątkiem.
PRNews.plWiadomościAnalizyGrupa Citi zakończyła transakcję zakupu banku internetowego Egg Banking Plc.
Sprawdź także:
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
24.11.2024 (12:00)
– informacja prasowa
Nowy raport Banku Pekao: Czy Polska jest i czy będzie konkurencyjna?
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …
24.11.2024 (11:58)
– informacja prasowa
BOŚ wspiera proekologiczne inwestycje Polenergii
Bank Ochrony Środowiska objął zielone obligacje Polenergii w kwocie 90 mln zł. Grupa Polenergia jest największą …
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …