76 proc. klientów podjęłoby decyzję o zmianie usługodawcy, jeżeli oznaczałoby to możliwość uczestnictwa w atrakcyjnym programie lojalnościowym, 67 proc. klientów zmieniłoby bank na taki, który gwarantowałby najwyższy poziom obsługi we wszystkich segmentach działalności. 91 proc. klientów chciałoby, aby ich bank stosował technologie biometryczne przy identyfikacji tożsamości klienta. Innymi słowy, jeśli bank chce mieć lojalnych klientów, powinien dążyć do spełnienia ich potrzeb i preferencji – tzn. wprowadzić atrakcyjne programy lojalnościowe, zapewnić najwyższą jakość wszystkich świadczonych usług oraz stosować najnowsze technologie bezpieczeństwa.
Sprawdź także:
20.12.2025 (23:17)
– informacja prasowa
Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …
20.12.2025 (23:14)
– informacja prasowa
PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …
20.12.2025 (23:08)
– informacja prasowa
PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …
20.12.2025 (21:01)
– informacja prasowa
Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …
20.12.2025 (21:00)
– informacja prasowa
Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …
20.12.2025 (20:57)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …
