Za pośrednictwem brytyjskiej instytucji Financial Services Authority firma uzyskała licencję na prowadzenie działalności w każdym innym państwie europejskim pod warunkiem uzyskania pozwolenia od lokalnej instytucji nadzorczej. Środki znajdujące się na kartach przedpłaconych będą podlegały ochronie wynikającej z europejskiego dokumentu „Electronic Money Regulation 2002”.
Firma kupiła również licencję od firmy MasterCard na emisję kart przedpłaconych MasterCard na terenie Europy spełniających wymogi strefy SEPA (ang. Single Euro Payment Area). Usługi świadczone przez firmę NBS w zakresie kart przedpłaconych obejmują emisję oraz czynności związane z podpisaniem stosownej umowy. Obsługą i przetwarzaniem transakcji płatniczych zajmują się natomiast lokalne firmy płatnicze.
PRNews.plWiadomościAnalizyFirma Newcastle Building Society wyemituje karty przedpłacone także w Polsce
Tagi: karty przedpłacone
Sprawdź także:
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
24.11.2024 (12:00)
– informacja prasowa
Nowy raport Banku Pekao: Czy Polska jest i czy będzie konkurencyjna?
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …
24.11.2024 (11:58)
– informacja prasowa
BOŚ wspiera proekologiczne inwestycje Polenergii
Bank Ochrony Środowiska objął zielone obligacje Polenergii w kwocie 90 mln zł. Grupa Polenergia jest największą …
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …