PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKampania promocyjna nowej pożyczki gotówkowej PKO BP

Kampania promocyjna nowej pożyczki gotówkowej PKO BP

Informacje 11.09.2007 (08:50)

– Kampania kierowana jest zarówno do szerokiej grupy klientów banku, jak i do osób, które do tej pory nie korzystały w usług banku. Proste zasady, minimum formalności i szybka decyzja, czyli najważniejsze cechy pożyczki – to podstawowe przekazy kampanii reklamowej – powiedział Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP –

Celem kampanii jest w szczególności:

kreowanie wizerunku Banku jako lidera rynku kredytów detalicznych,

kreowanie marki pożyczki gotówkowej jako produktu kredytowego pierwszego wyboru każdego potencjalnego klienta.

Kampania wizerunkowa pożyczki jest komunikowana z wykorzystaniem nośników gwarantujących dotarcie do klienta masowego, tj. przede wszystkim telewizji, prasy, Internetu i outdooru (reklama na przystankach).

1.Kampania telewizyjna

Główny spot reklamowy promujący pożyczkę będzie trwał 30 sekund. Przygotowano również wersję 15-sekundową. Zaplanowano silną kampanię telewizyjną, w której zostaną wykorzystane wyłącznie najlepsze czasy emisji reklamy, plasowane szczególnie przy emisji najchętniej oglądanych programach telewizyjnych. Obejmuje ona następujące stacje telewizyjne: TVP1,TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4.

– Tworząc kampanię promującą Max Pożyczkę z Mini Ratą w PKO BP, wychodziliśmy z założenia, że taka szybka pożyczka doskonale odpowie na potrzeby rodziny. Dlatego też oparliśmy nasz pomysł na relacjach między jej członkami. Nasi potencjalni klienci mogą przeznaczyć pieniądze na dowolny cel, ponieważ to oni najlepiej znają potrzeby swoich najbliższych. Podejmując decyzję o kupnie komputera dla syna, mama sama wypróbowuje w sklepie grę komputerową. Synowi trochę zaskoczonemu jej spontanicznym zachowaniem, trochę dumnemu z tak nowoczesnej mamy, udaje się wykorzystać jej dobry humor i dorzucić do komputera dodatkową pamięć. Nawet mniej przebojowy ojciec znajduje coś dla siebie… Pokazujemy sytuację, w której zostają zaspokojone potrzeby wszystkich członków rodziny. Film podsumowujemy hasłem „Zadbać o najbliższych? Czemu nie, skoro to tylko 37 zł miesięcznej raty“, dając tym samym dodatkowy, racjonalny powód, dla którego warto rozważyć wzięcie Max Pożyczki z Mini Ratą w PKO BP – powiedziała Kamilla Komaiszko z agencji Scholz & Friends Warszawa, obsługującej PKO Bank Polski.

2.Kampania radiowa

W kampanii radiowej wykorzystany będzie 30-sekundowy spot, którego kreacja – oparta o humor sytuacyjny nawiązujący do sceny filmowej – uzupełnia wątek reklamy telewizyjnej. Spot będzie emitowany w regionalnych i lokalnych rozgłośniach radiowych.

3.Kampania prasowa w prasie ogólnopolskiej i regionalnej

Kampania w telewizji i radio wzmocniona będzie ogłoszeniami prasowymi w największych, dobrze stargetowanych tytułach prasowych; głównie dziennikach i tygodnikach. Ogłoszenia prasowe ukazywać się będą w następujących tytułach: Super Expres, Fakt, Tele Tydzień, Tele Świat, TeleProgram oraz TeleProgramy).

Ponadto w Super Expressie ukaże się specjalny dodatek edukacyjny poświęcony tematyce kredytowania.

4.Reklama w internecie i outdoor

Działania w mediach tradycyjnych będą wspierane kampanią w internecie. Reklama internetowa będzie prowadzona za pośrednictwem największych portali internetowych (Onet, Wirtualna Polska, Interia) i serwisów finansowych. Mocny nacisk zostanie położony na serwisy zakupowe oraz aukcyjne. Poza „tradycyjną reklamą internetową” przeprowadzona zostanie również kampania paid-search w największej wyszukiwarce internetowej – Google.

Dodatkowo w największych miastach w Polsce pojawi się reklama pożyczki na przystankach komunikacji miejskiej, tzw. citylight.

Kampania wsparta będziemy materiałami BTL w oddziałach i agencjach Banku.

AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIĘ

Internet : Hypermedia

Kreacja: Scholz&Friends

Dom mediowy: ZenithOptimedia

pko bp reklama 2007-09-11
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pko bp reklama

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców