Raport opracowany został na podstawie ankiety przeprowadzonej w lipcu 2007 roku na konsumentach z USA, Kanady, Meksyku, Argentyny i Brazylii. Okazało się, że rodowici Amerykanie najbardziej kontrolują swoje finanse. 61 proc. respondentów przyznaje, że sprawdza stan konta co kilka dni a 29 proc. – codziennie. Z drugiej strony, jedynie 3 proc. konsumentów w ogóle nie interesuje się tym, jaki jest aktualny stan ich konta. Należy jednak podkreślić, że w dzisiejszym świecie, klienci mają dostęp do szerokiej gamy narzędzi i aplikacji, za pomocą których automatycznie na bieżąco śledzone są transakcje przeprowadzane na rachunku. W związku z tym, trudno w tym przypadku mówić o klientach „nieświadomych”.
PRNews.plWiadomościAnalizyAmerykanie mają obsesję na punkcie znajomości salda swojego konta bankowego
Sprawdź także:
09.12.2025 (15:14)
– informacja prasowa
Kobiety wobec rewolucji AI: 60% z nich czuje presję przekwalifikowania
Najnowsza edycja badania „Kobiety w finansach” pokazuje, że rozwój sztucznej inteligencji istotnie zmienia sposób …
09.12.2025 (15:12)
– informacja prasowa
Leasys Polska dołącza do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów
Do Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) dołączyła firma Leasys Polska Sp. z o.o., jedna z …
09.12.2025 (15:11)
– informacja prasowa
eService i Visa zbadały kluczowe aspekty decyzji podejmowanych przez klientów usług płatniczych
eService we współpracy z Visa przeprowadził badania jakościowe i ilościowe dotyczące rynku usług płatniczych w …
09.12.2025 (15:10)
– informacja prasowa
Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia
Już 24 grudnia 2025 roku wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu pracy, która nakłada na pracodawców obowiązek …
09.12.2025 (15:07)
– informacja prasowa
Do 10 proc. zniżki na loty PLL LOT dla klientów Banku Pekao
Bank Pekao wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT przygotował wyjątkową ofertę – nawet 10 proc. rabatu na …
09.12.2025 (15:04)
– informacja prasowa
Badanie Mastercard: Cyfryzacja w Polsce - głos małych przedsiębiorstw i konsumentów
Mastercard sprawdził, jak polscy właściciele małych i mikrofirm oraz konsumenci podchodzą do cyfryzacji – m.in. …
