Obecnie z oferty masztów korzysta coraz więcej firm z różnych branż – mówi Roch Markiton z firmy Alumast SA – tak naprawdę to chciałoby się powiedzieć, że każda branża potrzebuje masztu jako reklamy bądź informatora, lub jako elementu zwiększającego jego prestiż, a o ile jeszcze tak się nie dzieje to jest to tylko kwestia czasu, aby sobie ten fakt uświadomić. Chcąc być zauważonym w gąszczu konkurencji musimy się wyróżniać na tle pozostałych. Pozostaje, zatem tylko kwestia tego, jaki nośnik reklamy miałby to być.
Wieloletnia aktywność firmy uczyniła z niej jedną z czołowych firm w branży. Na ten sukces złożyło się z jednej strony doświadczenie pracowników i ich ciągłe szukanie nowatorskich rozwiązań, a z drugiej otwartość na potrzeby klientów i elastyczne podejście do ich problemów. Dzięki rozwiniętemu zapleczu konstrukcyjnemu i zastosowaniu nowoczesnych technologii, Alumast konkuruje z międzynarodowymi graczami pod względem jakości i zakresu oferty asortymentowej.
PARP zaufała doświadczeniu i planom rozwojowym spółki i 9 października podjęła decyzję o dofinansowaniu projektu: „Uruchomienie linii technologicznej do produkcji słupów oświetleniowych z żywic poliestrowych” złożonego przez Alumast.
Przygotowania do debiutu są na ukończeniu, private placement akcji potrwa jeszcze tylko kilka dni. W dniu 13 listopada 2007 r. prezes spółki Zbigniew Szkopek zaprezentuje firmę na konferencji prasowej w budynku GPW na NewConnect.