– Historia operacji kartowych, wykonywanych przez Klientów MultiBanku, jest aktualizowana, w dniu, w którym VISA udostępnia bankowi dane dotyczące transakcji. Pozwoliło nam to w trybie pilnym podjąć kroki związane z przywróceniem odpowiedniego stanu rachunków – wyjaśnia Cezary Kocik, Dyrektor Departamentu Marketingu i Bankowości Detalicznej – Anulowaliśmy wszystkie transakcje wykonane kartami VISA, zaksięgowane 15 stycznia br., poza wypłatami z bankomatów sieci Euronet, których przebieg był prawidłowy Ponowna aktualizacja historii operacji wykonanych przez Klientów, odbędzie się po otrzymaniu poprawnych danych z VISA Europe – dodaje.
Sprawdź także:
19.09.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Spada liczba zadłużonych Polaków, ale za to rośnie średni dług do oddania
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na koniec pierwszego półrocza br. w Polsce zadłużonych było od …
19.09.2024 (12:14)
– informacja prasowa
Pierwsza emisja zielonych obligacji Banku Millennium
Bank Millennium zakończył subskrypcję swoich pierwszych zielonych obligacji o wartości nominalnej 500 mln euro. …
19.09.2024 (09:31)
– informacja prasowa
Zmiany w składzie zarządu Banku Pocztowego
W dniu 18 września 2024 r.: Michał Leski, Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego złożył rezygnację z mandatu oraz …
18.09.2024 (18:27)
– informacja prasowa
PastPay pozyskuje 12 mln euro w serii A. Największa runda dla B2B BNPL w Europie Środkowo-Wschodniej
PastPay, dostawca rozwiązań płatniczych B2B, ogłosił rundę finansowania serii A o wartości 12 milionów euro, …
18.09.2024 (18:25)
– informacja prasowa
We wrześniu kredyty mieszkaniowe znowu staniały
Już od ponad 2 lat rośnie w Polsce zdolność kredytowa. W ostatnich tygodniach dostęp do kredytów na zakup mieszkań …
18.09.2024 (18:24)
– informacja prasowa
ING przeznaczy 1 mln zł na wsparcie zrównoważonej produkcji żywności
W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, …