Wszystkie reklamy przygotowywane są według spójnej konwencji z komentarzem „z offu” oraz pomarańczowymi elementami graficznymi, podkreślającymi najważniejsze treści komunikatu.
Nowy spot podkreśla fakt dojazdu przedstawicieli Link4 na miejsce zdarzenia, przypomina także o niskich cenach ubezpieczeń w Link4. Aby się o tym przekonać, wystarczy zadzwonić pod nr 22 444 44 44.
Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwie wersje spotu – 30- i 15-sekundowa.
Ze strony Euro RSCG przy kampanii pracowali: Jacek Szulecki – dyrektor kreatywny, Paweł Girtler – copywriter, Małgorzata Wróblewska oraz Agnieszka Palmowska z działu client service. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz.
Film emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych przez cały marzec.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku i jest liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Model direct umożliwia klientom nowoczesny i wygodny sposób ubezpieczenia samochodu przez telefon i Internet.