Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej promującej pożyczkę konsolidacyjną Citi Handlowy. Produkt dostępny jest w sieci oddziałów Citi Financial oraz Citi Handlowy. Specjalny kredyt przeznaczony na spłatę wcześniejszych zobowiązań, czyli pożyczka konsolidacyjna, to propozycja dla tych, którzy pragną zmniejszyć swoje miesięczne obciążenia wynikające z zaciągniętych kredytów gotówkowych, kredytów samochodowych, pożyczek czy posiadanych kart kredytowych. Konsolidacja zobowiązań, jaką oferują Citi Handlowy, pozwala na pozbycie się wysokich rat. Klient uzyskuje jedną ratę i to znacznie niższą niż suma wcześniejszych zobowiązań i zyskuje dodatkowe pieniądze na bieżące wydatki.
Przekaz reklamowy skupia się na prezentacji korzyści, jakie odniesie klient, który zdecyduje się na pożyczkę konsolidacyjną. – Nasza kreacja podkreśla innowacyjność i dostępność rozwiązań Citi Handlowy. Jedna, niższa rata w Citi Handlowy zastąpi wiele rat w różnych bankach, dzięki czemu zyskasz dodatkowe pieniądze na bieżące wydatki – z takim komunikatem chcemy trafić do naszych klientów – mówi Izabela Kochańska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej.
Kampania przygotowana została przez agencję Wuderman, media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge. Spoty reklamowe pożyczki konsolidacyjnej Citi Handlowy obecne będą we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w wybranych kanałach tematycznych. Reklamy zewnętrzne zobaczyć będzie można w 18 miastach w całej Polsce.